سلام این روزها مهم ترین بحث wwe این ویدئو شده و اینکه کی میخواد برگرده،زیاد حاشیه نمیرم،امیدوارم بیایدو نظرتون رو بگید و در نظرسنجی شرکت کنید.
فقط اینو اضافه کنم که جدیدا سایت ها ویدئو رو به جان موریسن هم ربط دادند!!!
سلام این روزها مهم ترین بحث wwe این ویدئو شده و اینکه کی میخواد برگرده،زیاد حاشیه نمیرم،امیدوارم بیایدو نظرتون رو بگید و در نظرسنجی شرکت کنید.
فقط اینو اضافه کنم که جدیدا سایت ها ویدئو رو به جان موریسن هم ربط دادند!!!
6 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (12-03-2011), El Residente (12-03-2011), Goldberg The Man (12-03-2011), amirnba (12-03-2011), © The Phantom Pain (12-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (12-03-2011)
💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀
DELETE#
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)