بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: جرج کلونی : من حریف استیسی نمیشم برای همین تو خونه زندانیش می کنم .

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض جرج کلونی : من حریف استیسی نمیشم برای همین تو خونه زندانیش می کنم .

    سلام .

    × جرج کلونی در کنار استیتی کیبلر ! ×

    جرج کلونی ستاره هالیوود و استیسی کیبلر - کشتی گیر سابق WWE - که در چند ماه اخیر با هم رابطه دارن در سخنانی جدید حرف های جالبی را در مورد رابطه خود بر زبان آوردند .

    جرج کلونی در مورد رابطه ی خود با استیسی گفت : من اصلا از استیسی خسته نمیشم و هر چقدر هم پیش هم باشیم برای من کم است . برای همین اصلا نمیزارم از کنارم بره . نمیزارم بره بیرون خرید , نمیزارم بره بیرون تفریح .. ساده بگم من اون رو توی خونه در یک قفس نگه میدارم !!! " استیسی هم در ادامه این حرف ها گفت : " جرج راست میگه . اون من رو زندانی کرده است !!! "

    این زوج که با هم که 18 سال با هم اختلاف سن دارند از زمانی که با هم رابطه دارن به 3 کشور مختلف برای تعطیلات رفته اند و اوقات خیلی خوبی هم با هم دارند . به نظر میاد این 2 به تفاهمی بزرگ رسیده اند و واقعا عاشق یکدیگر هستند زیرا همیشه در کنار یکدیگر خندان هستند و در کنار یکدیگر دیده شده اند .

    استیسی در این مورد گفت : " ما هردومون از زندگی یک چیز میخوایم و به مسائل مشترک علاقه داریم برای همین همیشه خوشحال هستیم . برای مثال من از یک چیزی خوشم میاد بعد اخرش میفهمم که جرج هم به اون چیز علاقه داره . تا حالا نشده که یک مسئله رو هر دو با هم دوست نداشته باشیم . "

    کلا این آقای کلونی در جذب کردن زنان واقعا حرفه ای هست . کانالیس دوست سابق جرج هم قبل از اتمام رابطه با او همین حرف ها رو میزد . حالا باید دید استیسی تا چه حد دوام میاره .

    ×××

    ممنون .

    23 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (01-11-2012), Ariyan (01-11-2012), DIONYSUS (01-11-2012), Didoo (01-11-2012), Goldberg The Man (01-11-2012), HBK25 (01-11-2012), Holy Diver (01-11-2012), I Am Legend (01-11-2012), J B L (01-11-2012), JMJ (01-11-2012), Man On Fire (01-12-2012), SASAN (01-11-2012), Sgt.Wollek (01-11-2012), TeZAR (01-12-2012), The Dark Knight (01-11-2012), The Survivor (01-11-2012), amirnba (01-11-2012), big-red-machine (01-11-2012), r v d (01-11-2012), © The Phantom Pain (01-11-2012), Ð-i-R-Ť-Y (01-11-2012), Ħ д † ε Р(01-11-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-11-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست داری خونه و زندگی باتیستا رو تو کلیپ ببینی ؟ پس بیا تو !
    توسط Dave Batista در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-02-2008, 12:27 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد