بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: * * * شب شعر انجمن * * *

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض * * * شب شعر انجمن * * *

    با سلام خدمت همه بروبکس عزیز

    هدف از زدن این تاپیک ترکاندن ذوق هنری بچه های انجمنه

    هر کسی میتونه شعر یا دو بیتی رو که خیلی دوست داره و اکثرا با خودش زمزمه میکنه رو اینجا بنویسه

    فقط خواهشا از 4-5 بیت بیشتر نشه تا بچه های دیگه از خوندنش بیخیال نشن و حال کنن



    واسه شروع خودم یکی میزارم

    امیدوارم با استقبالتون به یکی از مفیدترین تاپیکای انجمن تبدیل شه




    ****************************************




    *سر ارادت ماآستان حضرت دوست ------ که هر چه بر سر ما میرود ارادت اوست

    نظیر دوست ار چه ندیدم از مه و مهر ----- نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست





    ****************************************






    یا علی *...
    14 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (09-28-2011), Didoo (09-28-2011), El Niño (09-28-2011), Goldberg The Man (09-28-2011), SAVEUS-Y2J (09-28-2011), Sarkesh (09-28-2011), Sgt.Wollek (09-29-2011), The Great One (09-28-2011), The Last Outlaw (09-28-2011), amirnba (09-29-2011), farzam_12 (09-28-2011), r v d (09-28-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    از ترانه هاي ماندگار مرحوم هايده:

    حالا ميگن همه راست ميگن همه دربه درم كردي تو كردي ديوونه و شوريده سرم كردي تو كردي
    آتيشم زدي آتيشم زدي خاكسترم كردي تو كردي شاخه گل بي برگ و برم كردي تو كردي
    11 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (09-28-2011), Didoo (09-28-2011), El Niño (09-28-2011), Sarkesh (09-28-2011), Sgt.Wollek (09-29-2011), The Great One (09-28-2011), amirnba (09-29-2011), farzam_12 (09-28-2011), r v d (09-28-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (09-28-2011)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  3. Top | #3

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    زنده بودن نمیخوام زندگی قاموس منه - فقط و فقط دورنگی تنها کابوس منه !

    گرچه خاکم زیر پا اما غرورم آسمون - مشکی رنگ عشقمه تراته ققنوس منه !
    10 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (09-29-2011), Didoo (09-28-2011), El Niño (09-28-2011), Sarkesh (09-28-2011), Sgt.Wollek (09-29-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (09-29-2011), farzam_12 (09-28-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (09-28-2011)
    امضای ایشان


  4. Top | #4

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6787
    سن
    31
    نوشته ها
    3,399
    تشکر
    20,039
    تشکر شده 19,770 بار در 2,823 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Vaaaaay
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1722 Thread(s)

    پیش فرض

    من آن گلبرگ مغرورم كه مي ميرم ز بي آبي / ولي با ذلت و خواري پي شبنم نمي گردم

    زنده ياد ناصر حجازي
    11 کاربر مقابل از El Niño عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (09-29-2011), Didoo (09-28-2011), Sarkesh (09-30-2011), Sgt.Wollek (09-29-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (09-29-2011), farzam_12 (09-29-2011), r v d (09-29-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (09-29-2011)
    امضای ایشان



    من در نمیزنم میام با لگد...

  5. Top | #5

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    از زنده یاد مرضیه :


    گل پر برگ سپیدی

    ز همان گل ها که دیدی

    به خدا شهریار گل ها بود

    زده پیوندی فرح زا

    به گلی سرخ و فریبا

    که به رنگ و صفا چو دیبا بود
    7 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (09-29-2011), Sarkesh (09-30-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (10-10-2011), farzam_12 (09-29-2011), r v d (09-30-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21123
    نوشته ها
    618
    تشکر
    3,428
    تشکر شده 1,090 بار در 262 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    216 Thread(s)

    پیش فرض

    بنویس مهلت بودن یه نفس بود

    سهم من از همه عالم یه قفس بود

    بنویس که خیلی وقته واسه تو گریه نکردم

    سر رو شونه هات نذاشتم - مثل دستات سرد سردم ...

    معین
    7 کاربر مقابل از Didoo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (09-29-2011), Sarkesh (09-30-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (10-10-2011), r v d (09-30-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (10-01-2011)
    امضای ایشان
    IN/ RAINBOWS
    IN RAIN/BOWS
    IN RAINBOW/S
    /IN RAINBOWS
    IN RAIN_BOWS
    RA D IO HEA_D
    RAD IO HEA D_

    (F#m - E - D - E - C#/G# - F#m - E - D - A - C#/G# - F#m - Bm - F#m - Bm - F#m - Bm - F#m - Bm - F#m)

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    خيلي اين شعر رو دوست دارم . ارغوان شعري از استاد هوشنگ ابتهاج ! كاملش رو خواستيد بخونيد تو گوگل سرچ كنيد ، پيدا ميشه .

    ارغوان
    اين چه رازيست كه هر بار بهار
    با عزاي دل ما مي آيد ؟
    كه زمين هر سال
    از خون پرستو ها رنگين است
    ارغوان
    شاخه همخون جدا مانده من
    آسمان تو چه رنگ است امروز؟
    آفتابی ست هوا؟
    یا گرفته است هنوز ؟
    من در این گوشه که از دنیا بیرون است
    آفتابی به سرم نیست
    از بهاران خبرم نیست
    آنچه می بینم دیوار است

    که چو بر می کشم از سینه نفس
    نفسم را بر می گرداند
    که هوا هم اینجا زندانی ست

    یاد رنگینی در خاطرمن
    گریه می انگیزد
    ارغوانم آنجاست
    ارغوانم تنهاست
    ارغوانم دارد می گريد




    6 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (09-30-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (10-10-2011), r v d (09-30-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (10-01-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  8. Top | #8

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    تو یه رنجی تا همیشه . اگه جون نگیره ریشه . اگه باز بگی نمیشه . اگه یک روزی بدونم بودن و موندنه یادت واسه قلب عاشق من که عمری عاشقت بود مثل درد زهر نیشه !

    تو که هستی زندگی هست . قدرت هر خستگی هست . میشه دست قسمتو بست . زیر ضربه های لعنت که یه دشمن تو خلوت نمی سوزه می کوبونه . هر خیاله عاشقونه . بود و موند و خوند و نشکست !
    6 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (10-02-2011), Sarkesh (09-30-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (10-10-2011), © The Phantom Pain (09-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (10-01-2011)
    امضای ایشان


  9. Top | #9

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت-----------بشکست عهد و از غم ما هیچ غم نداشت

    یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم-----------افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت
    6 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (10-02-2011), Holy Diver (10-02-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (10-10-2011), r v d (10-02-2011), © The Phantom Pain (10-02-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرید
    دل من گرفته زاینجا هوس سفر نداری ز غبار این بیابان؟
    همه آرزویم اما ... چه کنم که بسته پایم
    به کجا چنین شتابان؟
    به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم

    سفرت بخیر اما تو و دوستی خدارا
    گر از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
    به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا
    شفیعی کدکنی
    5 کاربر مقابل از Holy Diver عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sarkesh (10-02-2011), The Great One (10-04-2011), amirnba (10-10-2011), © The Phantom Pain (10-02-2011), Ғ Д † Д Ł β (10-03-2011)
    امضای ایشان



صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد