- وید برت هم به سرنوشت رندی اورتن دچار شد
دیشب در ماندی نایت راء و در قسمت آخر شو در بتل رویال وید برت مصدوم شد. بعد از اینکه وید برت حذف شد ناشیانه روی دست چپش فرود اومد و در حین برخورد به زمین دست چپش مصدوم شد. وقتی برت زمین خورد چندین بار F--K گفت و بعدا که از دستش خون اومد نیروهای کمکی اومدن و به وضعیتش رسیدگی کردن.
ظاهرا در این بتل رویال تلفات زیاد بوده وهمه به نوعی مصدوم شدن. زیگلر از ناحیه شونه مصدوم شده بود ولی در بک استیج گفته اوکی هست و مشکل نیست. کودی رودز از ناحیه ساعد و پای راست مصدوم شده بود ولی آنچنان جدی نبوده. کوفی از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود.آر تروث هم با کمک به بک استیج انتقال پیدا کرد.
اما در مورد وید برت آپدیت خبری اومد که اون دیشب در بیمارستان بستری شده و گفته میشه آرنجش تا حدی مو برداشته و کمی جابجا شده و نیاز به عمل جراحی داره. در مورد وید برت گفته میشه اون چند شوء رو از دست داده ولی به احتمال بسیار زیاد رسلمنیای 28 رو از دست نخواهد داد.
با تشکر ... .







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)