بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: *نظرات شما درباره عملکرد کاربران انجمن امسال*

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض *نظرات شما درباره عملکرد کاربران انجمن امسال*

    سلام.این تاپیک هر روز تا 29 اسفند آپدیت میشه.هر روز ده کاربر مورد انتقاد قرار میگیرن.ما از شما میخوایم که در مورد عملکرد این ده کاربر نظر بدید.
    و اما ده کاربر امروز:
    the last outlaw

    SASAN

    Arsalan

    mamad

    Arkham World

    amir aghaie

    olympic hero

    big red machine

    Babi

    Ehsan Hero


    ممنون.منتظر پاسخاتون هستیم.
    ده کاربر بعدی فردا معرفی میشن
    فعلا!
    ویرایش توسط Ehsan Hero : 03-10-2012 در ساعت 06:39 PM
    22 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (03-10-2012), Blood Raven (03-10-2012), El Niño (03-11-2012), EmInEm (03-10-2012), Goldberg The Man (03-10-2012), MAMAD (03-10-2012), Olympic Hero (03-10-2012), S.H.A.Y.A.N (03-10-2012), Sgt.Wollek (03-10-2012), The Great One (03-10-2012), The Last Outlaw (03-10-2012), amir lord (04-11-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), arman rko (04-12-2012), javad randy (04-11-2012), nima gag (04-12-2012), r v d (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-10-2012), MAHDIRKO (03-10-2012)

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    the last outlaw
    خیلی عالی بود.یه مدت انجمن داشت تعطیل میشد پویان تاپیک نتایج ماندی نایت راء رو میزد

    SASAN
    بدون شک دلسوز ترین کاربر توی سال 90 که من کامل توی انجمن عضو بودم ساسان بود و هست.


    Arsalan
    کسایی که منو میشناسن میدونن که من چقدر به ارسلان ارادت دارم.واسه روشنفکریش و تاپیک زدن بموقعش.

    mamad

    سلطان کاربرای عادی انجمن که الان طلایی شده ممد گل هست.من به شخصه اعلام میکنم به حضورممد توو انجمن افتخار میکنم


    Arkham World


    یه کاربر با اخلاق که همیشه سعی کرده توی تاپیکاش به کسی توهین نکنه.با اخلاق ترین کاربر انجمن از نظر من.

    amir aghaei
    ابولفضل کسیه که به من روحیه ی تاپیک دادن داد.اون خیلی بزرگه.شاید مهمترین دلیل تمام تاپیکام تشویق های مکرر و روحیه دادناشه.مخلصشیم.

    olympic hero

    حسین و تاپیکاش واسم مقدسن.چراکه خیلی کامل و بدون نقص هستن.حسین باعث شد که حس رقابت من گل کنه.البته ما انگشت کوچیکشم حساب نمیشیم.

    big red machine
    آرمان رو شاید خیلیا نمیشناسن اما من خوب میشناسمش.خیلی پسر بامرامیه.توی دوران بحرانی انجمن خیلی به هممون فشار اومد.

    Babi

    از نظر من بابک فعال ترین و پدیده ی انجمن هست.بابک خیلی با اخلاقه.اولین دوست من توی این انجمن بابک گله.بابک پاتو بردار نفس بکشیم.خیلی مخصلیم.

    Ehsan Hero
    خودم فقط در مورد خودم یه چیز میگم.خیلی سعی کردم فعال باشم.بهرحال شرمنده اگه کسیو توی این سال ناراحت کردم.


    فعلا!
    ویرایش توسط Ehsan Hero : 03-10-2012 در ساعت 06:54 PM
    17 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-11-2012), EmInEm (03-10-2012), MAMAD (03-10-2012), Olympic Hero (03-10-2012), Sgt.Wollek (03-10-2012), The Great One (03-10-2012), The Last Outlaw (03-10-2012), amir lord (04-11-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), arman rko (04-12-2012), javad randy (04-11-2012), nima gag (04-12-2012), r v d (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012)

  3. Top | #3

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    داش احسان ممنون از تاپيكت

    ولي اين موضوع شما دو سه تا اشكال داره

    انتقاد از كاربرا تاپيك مخصوص خودش رو داره

    در ضمن در هر دوره فقط يه نفر رو مورد نقد قرار ميديم

    اينايي هم كه شما گفتي كلن تعريف و تمجيد بود

    من نقدي نديدم توشون
    10 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-27-2012), Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-11-2012), MAMAD (03-10-2012), Sgt.Wollek (03-11-2012), TORNADO (03-10-2012), amir-aghaei (03-10-2012), amirnba (03-10-2012), sajad (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-10-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    داش بابك "بجاي دلسرد كردن كاربران جوان آنها رو تشويق كنيد"(سيد ابوالفضل نصرالله)

    اتفاقا تاپيك بسيار خوبيه!!! اين تاپيك با اون تاپيك نقد كاربران قديم كه الان سالهاس داره خاك ميخوره فرق ميكنه. اينجا عملكرده يه ساله اخير بچه ها در چند خط قراره نقد بشه. حالا اين دوستمون چون خيلي با جو آشنا نيست نخواست انتقادي كنه. شما كه با جو آشنايي بيا وسط انتقاد كن


    11 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), Ehsan Hero (03-11-2012), El Niño (03-11-2012), S.H.A.Y.A.N (03-11-2012), Sgt.Wollek (03-11-2012), TORNADO (03-11-2012), amir-aghaei (03-11-2012), amirnba (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-11-2012), Ħ д † ε Р(03-11-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-11-2012)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    بازم مخصلیم.بهرحال ما دلسرد نمیشیم.گفتم عیده و مام دس رو دس نذاریم.
    13 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-11-2012), Olympic Hero (03-12-2012), S.H.A.Y.A.N (03-11-2012), Sgt.Wollek (03-11-2012), amir lord (04-11-2012), amirnba (03-11-2012), arman rko (04-12-2012), nima gag (04-12-2012), © The Phantom Pain (03-12-2012), Ħ д † ε Р(03-11-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-11-2012)

  6. Top | #6

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    کلن خیلی جالبه


    بنده هر حرفی میزنم ملت مین داری به تازه واردا ضد حال میزنی

    شاید اینم از مزایای مدیر بودن

    به هر حال تنها ایرادی که به داش اجسان گرفتم همون نحوه انتقاداش بود

    ولی واسه اینکه سوئ ظن ها برطرف شه

    اینم از انتقاد های ما :

    * * * * * * * * *

    the last outlaw

    کیو جان کلن دیگه اون فعالیت قبلی رو نداره

    تو لیگ هم که داوری رو هل داد به ما

    ولی بازم حضورش باعث دلگرمی جووناست

    SASAN

    ساسان هم این اواخر به دلایلی فعالیتش یه افت نسبی داشته

    ولی در طول سال کاری کرده که این چیزا به چش نیاد

    ولی باز یکم نسبت به تازه واردا بد اخلاقه (مثه من )

    Arsalan

    از ارسلان انتظار داشتم پا به پای بچه های جدید اخبار رسلینگ رو بزاره

    ولی باز به همون لایو ایونت هایی که میزاره میشه دل خوش کرد

    mamad

    ممد جزو بچهایی بود که ترکوندن

    ولی بازم اگه بخواد میتونه نو آوری هایی در تاپیکاش بزاره و بیشتر ملت رو از دنیای ارتباطات بهره مند کنه

    Arkham World

    داش ممد حسین هم در زمینه گیم خوب فعالیت کرد

    ولی بازم میتونست نو آوری هایی رو تو کارش بزره

    هر چند تاپیک مسابقات مجازیش ترکون
    د

    amir aghaie

    ابولی که کلن من اجازه نمیدم به خودم جسارت کنم حضورش بی ادبی کنم

    ولی بزار یه انتقادی بکنم ازش

    چرا کافی شاپ دوستان رو ول کردی ... چرا ؟؟ (جواب میخوام ها ! )

    olympic hero

    یه چیز میگم چو.ن فعالیت حسین هم حرف نداره

    دست از گشادی بردار و جام جهانی انجمن رو آپ کن

    فوتبالیستها هم که بود نهایت یه هفته طول میکشید یه شوت سوباسا

    مال شما که داره چهلمش رو رد میکنه

    big red machine

    داداش گلمون اوایل فعالیتش مثه بمب ترکو.ند

    ولی یهویی شدی افت کرد

    با اینکه میدونم پتانسیل تبدیل شدن به یه مدیر خوب در زمینه رسلینگ رو داره ولی نمیدونم چرا پا پیش نمیزاره !

    Babi

    بنده سراپا تقصیر که کلن همش به جدیدا و تازه واردا ضد حال میزنیم

    فعالیتمون تعریف چندانی نداره

    و اگه فامیل ادمین نبودیم این پست مدیر بودن رو هم نداشتیم


    Ehsan Hero


    داش احسان گل هم کلن تاپیکاش خوبه

    فقط اگه یکم سلیقه کاری به خرج بده و قبل زدن تاپیک با با تجربه ها مشورت کنه فعالیتش میشه بیست


    * * * * * * * * *

    داش کیو راضی شدی ازم
    10 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-11-2012), El Niño (03-11-2012), EmInEm (03-11-2012), Olympic Hero (03-12-2012), Sgt.Wollek (03-11-2012), The Last Outlaw (03-12-2012), amir-aghaei (03-11-2012), amirnba (03-11-2012), © The Phantom Pain (03-11-2012), Ħ д † ε Р(03-11-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    The Big Boss
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6200
    سن
    30
    نوشته ها
    1,647
    تشکر
    12,666
    تشکر شده 12,897 بار در 1,426 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1452 Thread(s)

    پیش فرض


    the last outlaw


    پویان جون توی اوضاع بحرانی فروم جرات کرد ، فعالیت کرد و نتایج رو میزاشت که کارش واقعا قابل ستایش بود .

    منتها بعد راه افتادن انجمن دیگه خیلی فعال نبود . تا الان هم خیلی فعالیت ازش ندیدم

    SASAN

    خوب ساسان رو که همه میدونن فعال ترین کاربر فرومه . . . در این شکی نیست .

    الانم به خاطر مشکلات دانشگاه و پروژه و . . . کم کار شده . مطمئن هستم بعد از تموم شدن این قضایا دوباره میشه ساسان خودمون

    Arsalan

    ارسلان جون تا چند وقت پیش خوب تاپیک خبر و . . . میزد . منتها نمیدونم چی شد دیگه زیاد فعالیت نکرد و فقط به گذاشتن نتایج بسنده کرده .

    انصافا زیبایی تاپیک هاش رو هیچ تاپیکی نداره . . . ای کاش تعداد تاپیک هاش زیاد شه تا بیشتر این زیبایی هاش رو ببینیم . . .

    mamad

    پدیده ی نو ظهور انجمن

    ممد یه دفعه خیلی گل کرد . بعد از گذاشتن چیز پی N واسه فروم خیلی ها باهش آشنا شدن . بعد اون هم که تاپیک نرم افزار و . . .

    منتنها باید یه خرده به زیبایی تاپیک هاش اهمیت بیشتری بده . به خصوص رنگ متن هاش که معمولا از رنگ های تند استفاده میکنه . . .

    Arkham World


    من خودم میدونم اوایل خیلی فعالیت بیشتری میکردم . چون اون موقع بیشتر بار بخش گیم رو رو دوشم بود . بعد از این که کیوان برگشت خیلی کارهای من رو سبک تر کرد . به خاطر همین هم من فعالیتم نسبت به قبل کاهش پیدا کرد .

    جدیدا هم که فعالیتم خیلی خیلی کم شده که اونم همه دلیلش رو میدونید دیگه . . . این عمل پا و مرگ و میر . . .

    ایشالا خیلی خیلی زود به اصل خودم برمیگردم .

    amir aghaie

    ابوالفضل گل که اینقدر فعالیت خوب کرده که هیچوقت نمیشه ازش گله کرد . لطفش هم همیشه شامل حال من میشه .

    ولی جدیدا دیگه تو اسرار هم زیاد فعالیت نمیکنه . که احتمالا به خاطر عید و کارهای قنادیه که خودمون هم یه جورایی باهاش درگیریم ( پدر منم هم شغل ابوالفضله) .

    ایشالا با تموم شدن عید بیشتر ببینیمش .

    olympic hero

    حسین هم که با مقاله های خاصش معروفه دیگه ! مقاله هایی که مثل مقاله های حسین باشه رو میگن " مقاله های حسینی " !

    به جرات میتونم بگم که قالب اصلی مقاله هام رو از حسین یاد گرفتم و از این بابت ازش ممنونم .

    حسین هم با سلیقه است هم فعال . پس نمیشه ایرادی ازش گرفت . . .

    big red machine

    اوایل خیلی خوب خبر مینوشت این دوست عزیزمون که الان اسمش رو فراموش کردم . . .

    ولی یهو به معنای واقعی کلمه . . . غیب شد . . .

    Babi


    بابک جان هم از اون بچه هاییه که بعد از مدیر شدنش یه مدت ترکـونده بود ولی یه دفعه فعالیتش افت کرد .

    البته تاپیک های دانلود سریال های کارتونش فوق العاده است .

    خسته نباشه

    Ehsan Hero


    دوست عزیزم احسان .

    فعالیتت تا الان که خیلی خوب بوده . . . امیدوارم تا آخر همین طور بمونی .

    احسان جان چند دفعه خواستم بهت بگم یه مطلبی رو ، منتها گفتم شاید ناراحت بشی .

    منتها الان که حرفش پیش اومده بهت میگم .

    تاپیک هایی که میزنی از لحاظ موضوعی خیلی عالی هستن و این نشون میده ذهن خلاقی داری . ولی همشون یه مشکلی دارن . اونم اینه که انگار سرسری ازشون رد میشی . بر خلاف موضوعاتت ، متنی که برای مقاله هات در نظر میگیری ( برای هر مورد ) توی سه تا چهار نصفه خط خلاصه میشه و تمام . که این یه خرده باعث پایین اومدن سطح تاپیک هات میشه . بهتره که برای تاپیک هات یه خرده بیشتر توی نت تحقیق کنی تا متنت مورد توجه بچه ها قرار بگیره . دومین مطلب سلیقه ی تاپیک هاست که متاسفانه اصلا بهش توجه نمیکنی . باور کن به کار بردن فونت مناسب ، رنگ خوب برای متن ها ، عکس گذاشتن روی مواردت خیلی میتونه روی بازدید بچه ها تاثیر داشته باشه . اینطوریه که مقاله هات دارای شناسنمه میشن .

    امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشی . همه این ها رو به عنوان برادر کوچیکترت گفتم .


    ضمنا این تاپیکت هم خیلی عالیه . . . خسته نباشی

    12 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-12-2012), Ehsan Hero (03-12-2012), El Niño (03-12-2012), EmInEm (03-12-2012), Goldberg The Man (03-12-2012), Sgt.Wollek (03-12-2012), TORNADO (03-12-2012), The Last Outlaw (03-12-2012), The Shadow (03-12-2012), amirnba (03-12-2012), Ħ д † ε Р(03-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-12-2012)
    امضای ایشان



    . . . I don't have any more tears to shed


  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام مجدد خدمت همگی.
    و اما ده نفر بعدی این که عزیزان هستن:

    Lord Raiden

    The Capitan

    HATED

    D-i-R-T-Y

    Se7eN

    The phenom

    DEAD MAN

    r v d

    TeZAR

    Goldberg The Man

    11 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-12-2012), El Niño (03-12-2012), EmInEm (03-12-2012), Goldberg The Man (03-12-2012), The Shadow (03-12-2012), amirnba (03-12-2012), javad randy (04-11-2012), r v d (03-13-2012), © The Phantom Pain (03-12-2012), Ħ д † ε Р(03-12-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-12-2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد