بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: » بهار آینده نسخه ایرانی اینترنت | نهاد کنترل بر اینترنت تشکیل شد !!

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    New » بهار آینده نسخه ایرانی اینترنت | نهاد کنترل بر اینترنت تشکیل شد !!





    • نهاد کنترل بر اینترنت به دستور آیت الله خ تشکیل شد


    رهبر جمـ.هوری اسـ.لامی ایران آیت الله خ دستور تشکیل مهمترین نهاد نظارت بر اینترنت را در ایران صادر کرد که در آن عالیترین مقامات نظامی و سیاسی کشور عضویت دارند.

    آیت الله خ این نهاد را شورای عالی فضای مجازی نام نهاده و افزوده است که وظیفۀ آن "صیانت از آسیب های ناشی از اینترنت" است . وی نگفته است که منظورش دقیقا از آسیب ها و خطرات اینترنت چیست.


    اما، در گذشته مقامات جمـ.هوری اسـ.لامی نگرانی خود را از حملات سایبری به برنامۀ اتـ.می این کشور و همچنین تضعیف پایه های ایدئولوژیک حکومت مذهـ.بی در نتیجۀ استفاده از اینترنت اعلام کرده بودند. صدور حکم ایجاد شورای عالی فضای مجازی همزمان است با برخی تلاش ها برای محدود ساختن دسترسی کاربران اینترنتی در ایران به سایت ها و خدمات اینترنتی که خارج از این کشور هستند.


    به موجب این حکم ریاست شورای علی فضای مجازی بر عهدۀ رییس جمهوری است و مسئولان ارشد نظامی و امنیتی کشور نظر وزیر اطلاعات، فرماندۀ سپاه پاسداران، فرماندۀ نیروی انتظامی کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، وزرای ارشاد و علوم ... در آن عضویت دارند. شماری از مقامات ایران خواستار ایجاد نوعی اینترنت داخلی شده اند.


    سردار پاسدار اسماعیل احمدی مقدم گفته بود که "گوگل" بیشتر ابزار جاسوسی تا جستجوگر اینترنتی است. رضا تقی پور وزیر ارتباطات ایران نیز اخیرا گفته بود که در بهار آینده نسخۀ ایرانی اینترنت شروع به کار خواهد کرد .



    این دستور یعنی آقا اوکی داد که کارو شروع کنید .
    اینترنت ملی که الان یکی دو ساله بحثش بر سر زبون هاست مثل اینکه بزودی شروع بکار میکنه .
    ظاهرا دیگه از فیـ.لتر کردن خسته شدن ، میخوان از ریشه همه چیزو ببندن !
    26 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (03-08-2012), Attitude-Era (03-09-2012), Blood Raven (03-08-2012), DIONYSUS (03-08-2012), El Niño (03-08-2012), Enliven (03-08-2012), Erfan_Cena (03-10-2012), Goldberg The Man (03-08-2012), J B L (03-08-2012), Keyvan (03-08-2012), MAMAD (03-08-2012), Mr. Movie (03-10-2012), MrSAMET (03-08-2012), Sgt.Wollek (03-08-2012), TeZAR (03-09-2012), The Great One (03-08-2012), The Last Outlaw (03-08-2012), amingorgan (03-08-2012), amir-aghaei (03-08-2012), amirnba (03-08-2012), bomb5 (03-08-2012), farzam_12 (03-08-2012), persian boy (03-09-2012), © The Phantom Pain (03-09-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-08-2012), MAHDIRKO (03-08-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    اقا پس از الان شروع كنيم به مالوندن اقايون تا در آينده مشكلي نصيب ما نشه

    .net رو هم بكنيد .aga

    به جاي رسلينگ و كج و اين حرفا هم بزنيد تو خط آموزش نماز و خمس و زكات

    برادر ممد بره دنبال برنامه هاي مفيد همچون دعاها و ذكرهاي روزانه

    برادر رايدن بازي هاي به روز رو مثل حمله به تل آويو و در ركاب آقا رو تحليل كنه

    احمدرضا يه تاپيك بيست بزنه راجع به اخراجي ها و اسكار هايي كه حق دهنمكي و سلحشور بود

    ساسان كلن دور بيل چستر و بريتانيا رو خطط بكشه و بره تو فاز شجريان و جمهوري اسلامي

    به جاي آپلود مسابقات هفتگي از اين به بعد آپلود نماز هاي جمعه شهرستانها در دستور كار خواهد بود

    ارسلان هم به جاي نتايج لايو رسلمنيا نتايج لايو مشاهده و رصد ماه رو در ايم رمضان بر عهده خواهد داشت

    بنده هم كلن بايد تعطيل كنم كارمو و برم سماق بمكم

    ابولي هم كه تو زندان هستش و به جرم نشر اكاذيب عليه مموتي و اقا به زودي حكم تيرش اجرا ميشه ...

    15 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (03-09-2012), DIONYSUS (03-09-2012), Ehsan Hero (03-09-2012), El Niño (03-09-2012), Erfan_Cena (03-10-2012), Goldberg The Man (03-08-2012), Mr. Movie (03-10-2012), Sgt.Wollek (03-09-2012), The Great One (03-08-2012), The Last Outlaw (03-09-2012), amir-aghaei (03-08-2012), amirnba (03-10-2012), farzam_12 (03-08-2012), sajad (03-09-2012), © The Phantom Pain (03-09-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد