با سلام
خوب پارسال همین موقع ها داش سجاد یه تاپیک خوب زد
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
گفتیم امسال هم این تناپیک رو بزنیم تا کسایی که تو ایام نوروز با انجمن هستن درد و دلای بهاریشون رو همینجا بگن
البته به سبک تاپیک بالایی ادامه نمیدید و یه جورایی بحث آزاده
یه جورایی میخوایم کسایی که خجالت میکشن تا تو اسرار پست بدن اینجا راحت درد و دلاشون رو مطرح کنن
البته نه هر درد و دلی ها
نوروزی باشه !
بسم ا...
شروع کنین تا ملت هم بریزن








پاسخ با نقل قول



.gif)


علاقه مندی ها (Bookmarks)