آقا من یعنی ما (کله رفقا) از مک من خوشمون میاد.<br>دوست داشتم بدونم کسی از مک من خوشش میاد یا نه
بنابراین یه نظر سنجی ایجاد کردم.<br>خداییش خیلی آدم با حالیه یه سری حرکتها پیاده میکنه یه سری از این قضیه ها مثل همین هورس واگل پیاده میکنه که آدم کلی حال میکنه.
<br>نظر بدبد.ممنون






<br>دوست داشتم بدونم کسی از مک من خوشش میاد یا نه
بنابراین یه نظر سنجی ایجاد کردم.<br>خداییش خیلی آدم با حالیه یه سری حرکتها پیاده میکنه یه سری از این قضیه ها مثل همین هورس واگل پیاده میکنه که آدم کلی حال میکنه.
<br>نظر بدبد.ممنون
پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)