اخبار جدیدی در مورد تگ تیم Brothers of Destruction
در وب سایت رسمی Wwe اعلام شده است که با برگشت آندرتیکر , دوباره تگ تیم کین و آندرتیکر به نام Brothers of Destruction تشکیل شده است و ما میتوانیم نه به صورت همیشگی و دائمی , بلکه فقط در پی پر ویو ها و شوء های محدودی مسابقات این دو برادر رو در رینگ ببینیم.
تشکیل تگ تیم nwo با رهبر جدید
احتمال بازگشتNWO.کوین نش در توئترش گفته احتمال بازگشت nwo (با رهبری سی ام پانک) وجود دارد.به گفته نش آنها نمی گذارند راک در رویال رامبل قهرمانWWE شود.البته همه این حرف ها همگی شایعه است همانطور که شایعه شد براک لزنار بر میگرده یا شایعه شد کین با دخالت AJ برایان رو شکست میده ویا شایعه اینکه سینا یا سی ام پانک بزودی هیل میشوند.حالا باید دید این اتفاق در این روزه ها که بازار شایعات در WWE داغ است می افتد یا خیر.







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)