بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: اخبار و نتايج كامل Night Of Champions سال 2012

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض اخبار و نتايج كامل Night Of Champions سال 2012



    نام شو : نايت او چمپيونز
    تاريح برگزاري : 16 سپتامبر 2012
    محل برگزاري : بوستون , ماساچوست

    ------------------------------

    WWE Preshow #1 Contendership Battle Royal



    اولين مسابقه كه قبل از شو برگزار شد يك بتل رويال 16 نفره براي تعيين نامبروان كونتندر تاتيل U.S بود . افراد شركت كننده در اين بتل رويال بشرح زيره :

    برادوس كلي - پريمو - اپيكو - جاستين گابريل - تايسون كيد - تنساي - مايكل مك گيليكاتي - زك رايدر - پرايم تايم - جيندرماهال - جي تي جي - هيت اسلاتر - سانتينو - تد ديبياسي - درو مك اينتاير .

    ترتيب حذف شدن رستلرهاي در اين مسابقه بصورت زيره :

    Heath Slater
    Ted Dibiase
    Michael McGillicutty
    Jinder Mahal
    Primo
    Epico
    Tyson Kidd
    Brodus Clay
    JTG
    Drew McIntyre
    The Prime Time Playas
    Tensai

    Winner: Zack Ryder


    امشب زك رايدر براي قهرماني امريكا بايد به مصاف انتونيو سزارو بره .

    نايت او چمپيونز بطور رسمي با يك ويدئو شروع ميشه . مايكل كول به ما خوشامد ميگه . اون درمورد جري لاولر صحبت ميكنه و ميگه بزودي به خونه برميگرده . اهنگ جي بي ال زده ميشه و در كنار ميز گزارشگران به مايكل كول ميپيونده .

    اهنگ دميز زده ميشه و اون همراه با يك ميكروفون وارد ميشه . دميز يك پرومو در مورد 3 حريف ديگه خودش كات ميكنه . ري ميستريو , كودي رودز و سين كارا نفرات بعدي هستن كه به رينگ وارد ميشن .

    Intercontinental Championship Match
    The Miz vs Sin Cara vs Rey Mysterio vs Cody Rhodes




    كودي رودز با سين كارا و دميز با ري ميستريو درگير ميشه . ري ميستريو و سين كارا با هم همكاري ميكنند و چندين حركت هاي فلايينگ از سوي اونا شاهد هستيم . تا اينكه رودز و دميز برروي سين كارا كار ميكنند . دميز و سين كارا در رينگ حضور دارن . سين كارا يك ارم دراگ رو اجرا ميكنه . ري ميستريو رودز رو از رينگ بيرون ميندازه و تنها در رينگ ايستاده كه سين كارا مياد داخل رينگ . مبارزه بين ري و كارا اغاز ميشه و پس از رد و بدل كردن چندين كيك ري هاريكانرانا رو اجرا ميكنه . ري ميره براي پين اما تا 2 فقط موفق ميشه . حالا هر 4 مرد در رينگ حضور دارن . هيل ها كنتلر بازي رو در اختيار ميگيرن تا اينكه با هم درگير ميشن . كودي كيك رو از دست ميده و توسط دميز به خارج از رينگ فرستاده ميشه . ري از پشت رول اپ ميكنه اما ناموفقه حالا كارا ري رو رول اپ ميكنه كه بازهم ناموفقه . ري و كارا باز با هم درگير ميشن . ري از گوشه رينگ بالا ميره اما كارا به اون كيك ميزنه . كودي وارد ميشه و يك ديساستر كيك به كارا ميزنه . كودي در گوشه رينگ به سراغ ري ميره و قصد داره سوپرپلكس رو اجرا كنه . حالا ري و دميز در رينگ هستند . دميز يك ايمپكت دي دي تي به ري ميزنه . كارا وارد رينگ ميشه و به دميز ميسل دراپ كيك ميزنه . در بيرون رينگ ري هاريكانرانا رو به رودز ميزنه . در ادامه ستون از سوي ري به كودي . در داخل رينگ كارا يك كورك اسكرو اسپلش به دميز ميزنه و ميخواد پين كنه اما ناموفقه . اسپرينگ بورد مونسالت از ري برروي دميز و كاور تا 2 . ري قصد داره به كودي و دميز 619 بزنه و موفق هم ميشه . ري ميره براي پين اما كودي اون رو ميكشه . كودي قصد داره ماسك كارا رو دربياره اما ري چند حركت برروي اون اجرا ميكنه و در نهايت كودي ري رو به خارج از رينگ ميفرسته . كارا يك كيك به سر كودي ميزنه و قصد داره يك ماسك رو به صورت اون بپوشونه . دميز از پشت مياد و يك نك بريكر و بك بريكر به كارا ميزنه . كارا ماسك رو به صورت دميز ميپوشونه . كودي ميره براي كراس رودز برروي كارا اما دميز در حاليكه ماسك هنوز برروي صورتش هست از پشت اسكال كراشينگ رو به كودي ميزنه و موفق به پين كردن ميشه .

    Winner: The Miz

    در بكستيج ايو تورس و پرايم تايم حضور دارن تا اينكه يه نفر مياد و به ايو خبر ميده كه مشكلي براي كاتلين پيش اومده و اون نميتونه امشب مسابقه بده .

    يك ويدئو از استوريلاين كنترل خشم نشون داده ميشه .

    دنيل برايان و كين بطور جداگانه وارد رينگ ميشن و سپس نوبت به كوفي كينگستون و ارتورث ميرسه كه با هم وارد رينگ ميشن .

    WWE Tag Team Championship Match
    Kofi Kingston and R-Truth vs Daniel Bryan and Kane



    مسابقه با كين و كوفي شروع ميشه . كوفي چند كيك و يك دراپ كيك ميزنه . كوفي با ارتروث تگ ميكنه و بصورت تيم به كين حمله ميكنند . كين ارتوث رو به سمت دنيل برايان ميبره و باهاش تگ ميكنه . برايان در گوشه رينگ به ارتروث كيك ميزنه . اتروث با كوفي تگ ميكنه و كوفي هاي فلايينگ كراس بادي رو اجرا ميكنه . كوفي يك كيك به سر برايان ميزنه و با ارتروث تگ ميكنه . كين خودش تگ ميكنه و يك كلوزلاين به ارتروث ميزنه . در گوشه رينگ چند مشت از سوي كين شاهد هستيم . كين دوباره با براين تگ ميكنه . برايان چند كيك ميزنه و سپس دراپ كيك خودش رو اجرا ميكنه . كين نيز يك بوت به صورت ارتروث وارد ميكنه . كين كلوزلاين ميزنه و ارتروث رو به بيرون از رينگ ميندازه . كين و برايان بعد از اينكه نتونستن يك حركت دوبل تيم رو به نمايش بزارن شروع با بحث با هم ميكنند . كين و برايان همديگه رو بغل ميكنند . ارتروث با كوفي تگ ميكنه . كوفي حركات خودش رو برروي برايان انجام ميده و سپس بوم دراپ ميزنه . كين مياد و برايان رو از دريافت يك كيك نجات ميده . كين و برايان در خاريج از رينگ با هم بحث ميكنند كه كوفي از بين طنابهاي رينگ به كين ضربه ميزنه و سپس از بالاي طنابهاي رينگ برروي برايان ميپره . كوفي در داخل رينگ قصد داره برروي برايان بپره اما ناموفقه و برايان ميره براي يس لاك . ارتروث قفل رو ميكشنه . در بيرون رينگ كين به ارتروث حمله ميكنه . برايان نيز در كورنر به كوفي دراپ كيك ميزنه . كين تگ ميكنه و از گوشه رينگ بالا ميره . كوفي قصد داره اونجا يك فن هاي فلايينگ رو برروي كين اجرا كنه كه برايان پاي كين رو ميگيره و مانع ميشه . برايان كين رو برروي كوفي پرت ميكنه و كين موفق به پين ميشه .

    Winner and NEW Tag Team Champions: Daniel Bryan and Kane

    كين و دنيل برايان با ه بحث ميكنند و يك دوئل من قهرمان تگ تيم هستم بين اونا ايجاد ميشه .

    بوكرتي در بكستيج هست و يك تايتل مچ رو به ايو مقابل لايلا ميده .

    انتونيو سزارو همراه با اكسانا وارد رينگ ميشن . بعد از اون نوبت به زك رايدر ميرسه كه تونسته بود برنده بتل رويال بشه .

    يك ويدئو از بتل رويال پخش ميشه .

    United States Championship Match
    Antonio Cesaro w/Aksana vs Zack Ryder



    انتونيو اسلم ميزنه اما رايدر موفق ميشه خودشو رها كنه . هدلاك از انتونيو و در ادامه شولدر بلاك . حالا رايدر فلپ جك و دراپ كيك ميزنه . انتونيو رايدر رو برروي طنابهاري رينگ ميندازه . انتونيو فيس لاك رو قفل ميكنه و در ادامه رستلينگ هولد اسلم به رايدر . انتونيو 2 بار به سينه رايدر ضربه ميزنه و كاور ميكنه اما ناموفقه . سوپلكس از انتونيو . حالا در وسط رينگ چند مشت رو با هم رد و بدل ميكنند . طي يك رفت و برگشت رايدر روي هوا يك اوپركات دريافت ميكنه اما پين نميشه . انتونيو قصد داره يك سابميشن ديگه قفل كنه اما رايدر به بازي برميگرده . فيس باستر و كلوزلاين از سوي رايدر . رايدر رول اپ ميره اما 2 . در ادامه ميسل دراپ كيك رو اجرا ميكنه . انونيو ميره براي سوپلكس اما رايدر اونو تبديل به نك بريكر ميكنه . انتونيو از كورنر بالا ميره اما توسط رايدر متوقف ميشه . رايدر از گوشه رينگ هاريكانرانا رو اجرا ميكنه . رايدر ميره براي بروسكي بوت اما اكسانا انتونيو رو بيرون ميكشه . زماني كه هردو به رينگ برميگردن انتونيو نيوترلايزر رو اجرا ميكنه و برنده ميشه .

    Winner: Antonio Cesaro

    در بكستيج ريكاردو , اوتانگا و البرتو دل ريو حضور دارن . اوتانگا و دل ريو بخاطر اينكه ريكاردو محافظ گردن خودش رو برداشته اون رو احمق صدا ميزنند .

    ويكي مياد و ميگه همه بلند شن و به دالف زيگلر احترام بزارن . زيگلر همراه با ويكي وارد ميشه . بعد از اون رندي همراه با يك تشويق زياد وارد ميشه .

    Randy Orton vs Dolph Ziggler



    رندي و زيگلر با هم قفل ميكنن . زيگلر هدلاك رو قفل ميكنه و در ادامه شولدربلاك از سوي رندي . اونا يكبار ديگه قفل ميكنن اما اينبار رندي هست كه شولدربلاك ميزنه . رندي چندين ضربه رو با پا به زيگلر وارد ميكنه و يك اوپركات ميزنه اما زيگلر موفق به اجراي دراپ كيك ميشه و كاور تا 2 . زيگلر در كورنر با رندي حمله ميكنه و در ادامه نك بريكر ميزنه . زيگلر به پشت سر رندي البو ميزنه . رندي خيلي زود اسپرينگبورد سوپلكس رو اجرا ميكنه و تا 2 كاور ميره . رندي بك بريكر خودش رو اجرا ميكنه و سپس چندين كلوزلاين از سمت رندي . حالا رندي قصد داره وايپر دي دي تي بزنه اما زيگلر بوسيله يك رول اپ مانع ميشه و تا 2 بيشتر نميتونه كاور كنه . رندي زيگلر رو برروي تاپ روپ قرار ميده و ميره براي سوپرپلكس اما زيگلر مقابله ميكنه و ميسل دراپ كيك رو اجرا ميكنه و تا 2 موفق به كاور ميشه . حالا هردوشون چند ضربه بهم وارد ميكنند تا اينكه زيگلر صورت رندي رو برروي طنابهاي رينگ ميندازه . در ادامه زيگلر البوهاي خودش رو انجام ميده اما در كاور كردن ناموفقه . زيگلر رندي رو در نك لاك قفل ميكنه و اين حال حركت هند استند خودش رو انجام ميده . رندي در نهايت بوسيله يك بك سوپلكس به بازي برميگرده . فلايينگ كلوزلاين از زيگلر و كاور تا 2 . زيگلر قصد داره دوباره نك لاك رو اجرا كنه اما رندي اينبار هدبات ميزنه و در ادامه دراپ كيك . دي دي تي پرشي از سوي زيگلر و كاور تا 2 . زيگلر از طنابهاري رينگ بالا ميره اما توسط رندي موتوقف ميشه . رندي سوپرپلكس رو با موفقيت اجرا ميكنه . زيگلر و رندي چند مشت به هم وارد ميكنند . زيگلر فن فاميسر رو انجام ميده اما تا 2 ميتونه كاور كنه . زيگلر وايپر دي دي تي رو بلاك ميكنه و حالا هردوشون در خارج از رينگ با هم در حال مبارزه هستن . رندي از روي ديواره امنيتي به زيگلر وايپر دي دي تي رو ميزنه . رندي زيگلر رو به رينگ برميگردونه و كاور ميره اما زيگلر پاش رو به طناب ميرسونه . رندي براي اركي او اماده ميشه اما نميتونه و زيگلر قصد داره اسليپر رو اجرا كنه . رندي زيگلر رو از خودش جدا ميكنه سپس اون رو روي هوا ميندازه و موفق ميشه اركي او رو اجرا كنه . رندي برنده مسابقه شد .

    Winner: Randy Orton

    لايلا و ايو براي مسابقه خودشون وارد رينگ ميشن .

    WWE Divas Championship Match
    Layla vs Eve

    لايلا رول اپ ميره اما تا 2 بيشتر موفق نميشه . ايو هدلاك ميزنه اما لايلا اون رو تبديل به لگ لاك ميكنه .

    لايلا دي دي تي ميزنه و ايو ميره براي نك بريكر خودش . كلوزلاين و اسلم از سمت لايلا .

    لايلا اسپرينگبورد بادي اسپلش رو از دست ميده و ايو با اجراي نك بريكر پيروز مسابقه ميشه .

    Winner: Eve

    يك ويدئو از دي وي دي راك و سينا پخش ميشه .



    دنيل برايان و كين در بكستيج بر سر هم فرياد ميزنند من قهرمان تگ تيم هستم . اي جي و دكتر شلبي نيز اونجا حضور دارن . اي جي بخاطر اين وضعيت عصباني هست . دكتر شلبي ميگه ايا دنيل چيزي ميخواد به كين بگه ؟ دنيل به كين تبريك ميگه . دكترشلبي همين سوال رو از كين ميپرسه . كين اونجا رو ترك ميكنه . برايان ميگه اون كجا داره ميره . برايان چند بار فرياد ميزنه بخاطر اينه كه من قهرمان تگ تيم هستم . كين يك سطح پر از نوشابه گاتوريد برروي دكتر شلبي , اي جي و دنيل برايان ميريزه و ميگه اون داره ميره سرزمين ديزني !

    يك ويدئو براي مسابقه بر سر قهرماني سنگين وزن پخش ميشه .

    البرتو دل ريو وارد رينگ ميشه . ديويد اوتانگا و ريكاردو نيز در كنار اون قرار دارن . نوبت به شيمس ميره كه در ميان تشويق اندك هواداران وارد ميشه .

    موزيك بوكرتي زده ميشه و جنرال منجر اسمك دان اعلام ميكنه استفاده از بروگ كيك ازاد و قانونيه .

    World Heavyweight Championship Match
    Sheamus vs Alberto del Rio



    شيمس يك بروگ كيك به اوتانگا ميزنه و مسابقفه شروع ميشه . اونا حركات اوليه خودشون رو برروي هم انجام ميدن . دلريو به خارج از رينگ ميره . شيمس اون رو به رينگ برميگردونه و در كورنر بهش پانچ ميزنه . حالا دل ريو هدبات رو انجام ميده و قصد داره به شيمس كيك بزنه كه موفق نيست . شولدربلاك از شيمس . شيمس از كورنر بالا ميره . دل ريو نيز ميره اونجا و در بالاي كورنر با هم درگير ميشن . دل ريو شيمس رو برروي ميز گزارشگران پرتاب ميكنه . در داخل رينگ دل ريو در كاور كردن ناموفقه . دل ريو كراس فيس رو برروي شيمس قفل ميكنه . شيمس به مسابقه برميگرده اما يك كيك به قفسه سينش برخورد ميكنه . دل ريو يك بوت به پشت سر شيمس ميزنه . حالا شيمس رو به ميله كورنر ميكوبونه و به بازوي شيمس فشار مياره . دل ريو ارم بار رو قفل ميكنه . شيمس موفق ميشه خودشو رها كنه و دل ريو اينبار ارم بار در از بين طنابهاي رينگ اجرا ميكنه . دل ريو از تاپ روپ برروي شيمس ميپره اما يك ضربه قوي دريافت ميكنه . در ادامه هاي ني و پاوراسلم از شيمس و كاور تا شماره 2 . دل ريو مانع حركت ايرش كورس شيمس ميشه . شيمس سر دل ريو رو به ترنبالكل ميكوبونه و چند ضربه به قفسه سينه اون وارد ميكنه . دل ريو در مقابل وايت نويز شيمس مقاومت ميكنه و بكستپر رو ميزنه و تا 2 كاور ميره . شيمس در نهايت وايت نويز رو ميزنه و ميره براي بروگ كيك اما نميتونه . دل ريو لگد مخصوص خودشو به شيمس در كورنر ميزنه و كاور تا 2 . دل ريو قصد داره ارم بريكر بزنه اما نميتونه شيمس ميره براي بروگ كيك اما نميتونه در ادامه دل ريو قصد داره كراس ارم بريكر بزنه كه ناموفقه حالا شيمس ميره براي سابميشن خودش كلاورليف . دل ريو به بازي برميگرده . طي يك رفت و برگشت دست شيمس بي طنابهاي رينگ گير ميكنه و دل ريو چند كيك به دشت اون ميزنه . شيمس ميره براي وايت نويز اما دل ريو ارم بريكر ميزنه و در ادامه كراس ارم بريكر . شيمس به مسابقه برميگرده و يك پاوربامب برروي دل ريو انجام ميده . شيمس دوباره بروگ كيك رو از دست ميده و دل ريو بازهم كراس ارم بريكر رو قفل ميكنه . شيمس موفق ميشه طنابهاي رينگ رو بگيره . حالا يك بروگ كيك از شيمس و دل ريو پين ميشه .

    Winner: Sheamus

    خبري از دالف زيگلر بعد از مسابقه نيست و شيمس به خوشحالي خودش با هواداران ادامه ميده .

    يك ويدئو از مسابقه قهرماني Wwe بين سي ام پانك و جان سينا به نمايش درمياد .

    پل هيمن در رينگ حضور داره . اون در مورد روزهاي پانك بعنوان قهرمان صحبت ميكنه و ميگه اونجاست تا از پانك حمايت كنه .

    سي ام پانك وارد رينگ ميشه و پل هيمن در رينگ با افتخار براي اون دست ميزنه . پانك به هيمن دست ميده .

    نوبت به جان سينا ميرسه كه وارد رينگ بشه و مانند هميشه يكسري بووو و يكسري اون رو تشويق ميكنند . پدر جان سينا در جمعيت حضور داره .

    WWE Championship Match
    CM Punk vs John Cena



    اونا لاك ميكنن و سينا كنترل بازي رو با هدلاك در اختيار ميگيره . جمعيت از همين ابتدا شروع به شعار دادن عليه سينا كردن . سينا سوپلكس ميزنه و برروي قفسه سينه پانك قفل ميكنه . پانك يك البو به صروت سينا ميزنه و سپس يك ني به سينه سينا و در ادامه هدلاك از سوي پانك برروي سينا . سينا بك بادي دراپ رو اجرا ميكنه اما پانك برميگرده و به سر سينا دراپ كيك ميزنه . پانك چندين البو ديگه به پشت سر سينا ميزنه . پانك برروي تاپ روپ ژست ميگيره . حالا موفق ميشه يك دي دي تي به سينا بزنه و كاور تا 2 . در ادامه نك لاك از پانك در حاليكه چند البو نيز به سينا ميزنه . شعار جمعيت دوباره بالا ميگيره . سينا شولدر ميزنه اما پانك دوباره نك لاك رو اينبار بصورت پل مانند با قفل كردن پاي سينا انجام ميده . سينا در حاله پاي خودش رو گرفته از رينگ بيرون ميره . پانك در خارج از رينگ برروي سينا شيرجه ميره . در خارج از رينگ پانك جلوي پدر سينا ايستاده . پانك توسط سينا به اون سمت ديواره امنيتي پرت ميشه و سينا يك سوپلكس به اون برروي زمين ميزنه . برميگرديم به رينگ جايي كه سينا قصد داره AA رو بزنه اما پانك مانع ميشه و يك كيك به سر سينا وارد ميكنه . پانك سابميشن كمل كلانچ رو قفل ميكنه . پانك در حالي كه سينا رو مسخره ميكنه بهش چند پانچ ميزنه . پانك از طنابهاي رينگ بالا ميره و اكس هندل رو اجرا ميكنه . پانك ميره براي GTS اما سينا نميزاره و 2 شولدر ميزنه . در ادامه سينا ميره براي سيت اوت پاوربامب اما پانك اون رو رول ميكنه و سپس كاور ميره اما تا 2 . سينا قصد داره فايوناكل شافل بزنه اما پانك با يك ضربه بوت به سر سينا اين اجازه رو نميده . نك بريكر از سوي پانك و كاور تا شماره 2 . پانك ميره براي اسپرينگ بورد كلوزلاين خودش اما سينا اون رو رول ميكنه و قصد داره AA بزنه كه پانك طنابهاي رينگ رو ميگيره و به بيرون پرت ميشه . سينا در بيرون رينگ برروي پانك شيرجه ميزنه . سپس پانك رو به رينگ برميگردونه و ميره براي فايوناكل شافل اما بازهم اونو از دست ميده . پانك اناكوندا وايس رو قفل ميكنه . سينا اون رو تبديل به اس تي اف ميكنه . حالا پانك موفق ميشه رول كنه كراس فيس از سوي پانك . سينا به بازي برميگرده و سايدواك اسلم رو اجرا ميكنه . جمعيت سيا رو تشويق ميكنند . چند مشت بين هردوشون رد و بدل ميشه . پانك اسپينينگ كيك رو ميزنه . به دنيال اون هاي ني در كورنر و سپس بولداگ . پانك از طنابهاي رينگ بالا ميره و ماچودراپ رو انجام ميده . تا 2 بيشتر نميتونه كاور كنه . پانك ميره براي GTS اما سينا مقابله ميكنه و اس تي اف رو لاك ميكنه . پانك موفق ميشه خودش رو به طنابها برسونه و در ادامه GTS توسط پانك اجرا ميشه و كاور تا 2 . پانك چندين كيك به پشت و سر سينا ميزنه و موفق به اجراي كلوزلاين ميشه . كاور ميره اما تا 2 . پانك يك سيلي به سينا ميزنه و ميره براي GTS اما ناموفق . حالا سينا ميره براي AA كه بازهم نميتونه . سينا سايداسلم و فايوناكل شافل رو سريع انجام ميده . سينا قصد داره AA اجرا كنه كه موفق هم ميشه . اما تا 2 شماره كاور ميره . سينا از بالاي كورنر ميره بالا تا لگ دراپ خودش رو اجرا كنه اما از دست ميده و پانك يك كيك به پشت سر سينا ميزنه و تا 2 كاور ميكنه . پانك چند سيلي به سينا ميزنه و به دنبال اون بوسيله زانو به سر سينا ضربه ميزنه . 2 كاور ميره . پانك از بالاي كونر بالا ميره اما نميتونه مونسالت رو با موفقيت اجرا كنه . سينا ميره براي AA اما نميتونه و پانك GTS ميزنه . كاور ميكنه اما تا شماره 2 . پانك راك رو مسخره ميكنه و حركت اون يعني راك باتوم رو برروي سينا انجام ميده . كاور تا 2 . يك AA سريع از سينا و كاور اما بازهم تا 2 . سينا پانك رو برروي كورنر قرار ميده . پانك با چند البو سينا رو پايين ميندازه اما سينا برميگرده بالا و يك جرمن سوپلكس ميزنه . كاور ميشه . 1...2...3 و تمام !

    Winner and New Wwe Champion : John Cena

    بعد از بازبيني مشخص ميشه كه در حين شمارش بازوهاي پانك و سينا برروي زمين قرار داشته و اين مسابقه مساوي به اتمام ميرسه .

    Draw: CM Punk retains the WWE Championship

    سي ام پانك پس از دريافت تايتل يك ضربه با اون به سينا ميزنه و رينگ رو همراه با پل هيمن ترك ميكنه .

    شو زماني به پايان ميرسه كه مايكل كول ميگه سي ام پانك , 301 روز و شمارش ادامه دارد ...

    باتشكر .
    فعلا ...
    26 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (09-19-2012), Arsal4n (09-27-2012), AƦAƾH (09-18-2012), Batista Unlimited (09-18-2012), D A N G E R (09-18-2012), DEAD MAN (09-18-2012), Der TitaN (09-28-2012), Django (09-18-2012), El Niño (09-18-2012), EmInEm (09-20-2012), Enliven (09-18-2012), Olympic Hero (09-18-2012), SASAN (09-19-2012), SHAHIN (09-26-2012), Scofield (09-18-2012), Sgt.Wollek (09-19-2012), The Hitman (09-18-2012), The Last Outlaw (09-18-2012), amingorgan (09-19-2012), amir-aghaei (09-23-2012), bomb5 (09-18-2012), legendarp (09-28-2012), © The Phantom Pain (09-18-2012), Ħ д † ε Р(09-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-19-2012), ARM@N (09-27-2012)
    امضای ایشان


  2. Top | #2

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض

    نمیدونم یه حسی بهم میگفت پی پی وی زیبایی میشه ، همینطور هم شد به نظر من !

    مخصوصاً بعد از سامراسلم که واقعاً مسخره بود !

    بازی تگ تیم که خیلی باحال بود ! لذت بردم .

    بازی مین ایونت هم عالی بود ! چند لحضه ی دیوانه کننده داشت ، مثل کیک اوت های هر دو استار ، مخصوصا کیک اوت پانک به AA دوم و کیک اوت سینا به راک باتم !

    وقتی هم سینا برد داشتم دیوونه میشدم ولی در نحایت ....

    یک نکته ی جالب داشت این بازی ، من تا حالا ندیده بودم هیچ جا یک استار در زادگاهش بازی کنه و اینقدر بـــووو بشه ! وای یعنی دیگه این کیه که از رو نمیره ! پانک شدت بــووو شدنش به مراتب کمتر از سینا بود ! با اینکه کمپانی در هفته های قبل خودشو کشت که پانک هیل باشه جلو سینا !

    بازی رندی و زیگلر هم تیکه ی قشنگش انگشت رندی به هواداران باستن بود ! دمش گرم ...

    میمونه بازی Whc ، حدود 21 دقیقه کیف کردم از این بازی ... در عرض 3 ثانیه با برد مسخره ی شیموس گند زده شده بهش ! البته اینم خودش هنری هست که WWE از خودش نشون داد که میتونه به راحتی بــریـنه به یک بازی زیبا !

    ولی در کل خیلی خوشم اومد ، امیدوارم همیشه اینجوری زیبا باشن پی پی وی ها ...

    با تشکر از شایان جان .
    ویرایش توسط AƦAƾH : 09-18-2012 در ساعت 06:28 PM
    10 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (09-19-2012), D A N G E R (09-18-2012), Django (09-18-2012), El Niño (09-18-2012), Enliven (09-18-2012), HBK25 (09-18-2012), MAMAD (09-18-2012), RATED R EDGE (09-18-2012), S.H.A.Y.A.N (09-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-19-2012)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    دنيل برايان و كين نشون دادن بهترين هاي كمپاني هستن در حال حاضر . چه از لحاظ رستلينگ چه از نظر سگمنت ها .
    بهترين مسابقه هم به نظر من همين تگ تيم بود . تو بكستيج اون قسمت كه كين مياد روي برايان نوشابه ميريزه واقعا فوق العاده بود


    10 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (09-19-2012), AƦAƾH (09-18-2012), D A N G E R (09-18-2012), Django (09-18-2012), El Niño (09-18-2012), Enliven (09-18-2012), KANE2012 (07-14-2013), MAMAD (09-18-2012), Scofield (09-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-19-2012)
    امضای ایشان


  4. Top | #4

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعاً پی پی وی جالبی بود ..

    تگ تیم مچ خیلی جالب بود ، همونطوری که برایان و کین نامبر وان کانتندر شدن اونا قهرمان هم شدند اما این دفعه

    برایان به کین ضربه وارد کرد . رندی اورتن هم که هم به یک هوادار گفت " I Kick Your A.ss " هم اون

    علامت رو نشون داد

    مسابقه ی شیمس و دلریو بدون بروگ کیک خیلی جذاب می شد اما بوکرتی مانع از آن شد ...

    مسابقه ی هیجانی هم بود و زمانی که آلبرتو دلریو چندد کراس آرم برکر زد خیلی دوست داشتم شیمس تسلیم شه ولی نشد

    بعد از مسابقه هم خیلی منتظر بودم تا زیگلر بیاد کیفش رو کــش کنه ولی نیومد !

    مین اونت هم که خیلی هیجانی شده بود و وقتی راک باتم رو پانک زد گفتم کار سینا تموم ـه ولی کیک اوت کرد !

    آخرش هم که اول سینا بود خیلی خوشحال شدم .. ولی بعد ـش مساوی شد ..

    صد در صد شاهد مسابقه ی پانک و سینا در هل این اِ سل خواهیم بود !

    یه تشکر ویژه هم از شایان عزیز بابت نتایج می کنم
    5 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (09-19-2012), D A N G E R (09-18-2012), Django (09-18-2012), El Niño (09-18-2012), KANE2012 (07-14-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض

    نكته جالب اين PPV بو شدن سينا در زادگاهش بود! جاي كه سينا و پانك داشتن به هم پانچ ميزدن تماشاگرا براي پانك Yeah ميگفتن و براي سينا BOOO !!!!!! معمولا Yeah رو براي استار فيس به كار ميبرن و BOOO رو براي استار هيل كه اينجا دقيقا برعكس شده بود و سينا تو زادگاه خودش شعارهايي مثل Cena Sucks و You Can't Wrestle رو شنيد!
    8 کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (09-19-2012), D A N G E R (09-18-2012), Django (09-18-2012), El Niño (09-18-2012), Enliven (09-18-2012), Scofield (09-18-2012), bomb5 (09-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-19-2012)
    امضای ایشان


    thankyoutaker



  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    شماره عضویت
    22335
    سن
    30
    نوشته ها
    139
    تشکر
    1,099
    تشکر شده 484 بار در 117 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    80 Thread(s)

    پیش فرض

    کاش سینا قهرمان میشد خیلی وقته پانک قهرمانه خسته شدیم اه !
    این دالف زیگلر هم که عدزه بردن رندی رو نداره چرا هی براش مسابقه میزارن
    2 کاربر مقابل از MAHDIRKO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. D A N G E R (09-18-2012), Scofield (09-18-2012)
    امضای ایشان


  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض

    جالب بود. من نمیدونم این وینس چی میخواد . قبل از مسابقه هم که اکثر تابلو های انتی سینا رو جمع کردن ولی بازم کلی بوووووو شد . خود هم شهری های جان سینا هم خسته شدن خوب!!! . حتما توی شوء های بعدی راء هم ای جی میخواد بیاد گردنشو کج کنه عین این احمقا بگه جان سینا.چرا؟چون بازی مساوی شده و جان سینا دوباره م نامبروان کانتندر بشه.اقا بیایید قبول کنیم دیگه !!! استوری کم اوردن . واقعا حیف دمین سندو و رایبک و مخصوصا میسون رایان که توی این کمپانی بی خاصیت هستن. اگر همین ها توی تی ان ای بودن الان برای خودشون سروری میکردن.باید قبول کرد که تی ان ای همه ی استارهاشو پوش میکنه و فقط به 2-3 نفر تمرکز نداره.مجله پی دبلیو ای هم بابی رود رو نفر دوم انتخاب کرد.خاک بر سر دبلیو دبلیو ای که نمیدونه با کمربند سنگین وزنش چی کار کنه .
    کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (09-26-2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دانلود WWE.Night.of.Champions.08
    توسط The Enigma در انجمن پی پر ویو دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 08-28-2013, 11:34 AM
  2. عکس هـای کـامل پـی پی نایت آف چمپینز | WWE Night Of Champions 2012
    توسط El Niño در انجمن پی پر ویو دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-17-2012, 08:50 AM
  3. ×- تاپیک مخصوص WWE PPV Night Of Champions 2012 -×
    توسط Arsal4n در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 09-15-2012, 11:45 AM
  4. Xx بهترین های Night of Champions | عکس xX
    توسط El Niño در انجمن عکس مسابقات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-12-2012, 08:06 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-05-2012, 02:00 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد