بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: سقوط ارز ش سهام کمپانی دبلیو دبلیو ای_علت غیبت ریمیستریو در شو های اخیر کمپانی _پیام تبریک ریاست کمپانی تی ان ای برای انگل

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31921
    سن
    32
    نوشته ها
    154
    تشکر
    644
    تشکر شده 917 بار در 146 ارسال
    حالت من
    Naomid
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    89 Thread(s)

    پیش فرض سقوط ارز ش سهام کمپانی دبلیو دبلیو ای_علت غیبت ریمیستریو در شو های اخیر کمپانی _پیام تبریک ریاست کمپانی تی ان ای برای انگل



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    ×سقوط ارزش سهام کمپانی دبلیو دبلیو ای×

    ارز ش سهام کمپانی دبلیو دبلیو در دوشنبه این هفته تا قیمت. 7.89$ سقوط کرد و این رقم نسبت به اوایل سال 2012 که ارزش سهام کمپانی .9.42$ بود
    با 16 درصد کاهش عملا یک فاجعه برای سهام این کمپانی محسوب میشود..با این وجود در حال حاضر بازار سهام کمپانی در ناتوانی مالی به سر میبرد و باید منتظر اثرات ان در روزهای اینده بود
    لازم به ذکر است کمترین میزان ارزش سهام کمپانی هم باز میگردد به امروز با قیمتی حدود .7.67$...سال 2012 3 تا 6 فوریه ارزش سهام کمپانی عدد فوق العاده
    .9.95را در اختیار داشت در بین فوریه و ژانویه در محدوده 9$ بود مارچ 2012 به زیر 9$ سقوط کرد در ماه جون نیز به رقم 8$رسید






    ×اماری از بینندگان شو اسمکدان این هفته ×


    اسمکدان تاریخ 28/12 که یک شو لایو و ویژه بود متوسط 2.66 ملیون بیننده را در دو ساعت شو به خود اختصاص داد که از نظر تعداد بیننده با شو اسمکدان هفته
    گذشته برابری میکند و یک امار نسبتا خوب برای کمپانی به حساب می اید






    ×پیام تبریک رئیس کمپانی تی ان ای برای کرت انگل ×


    Dixie Carter به تازگی پیامی برای کرت انگل کشتی گیر مصدوم حال حاضر کمپانی تی ان ای فرستاد و گفت
    "تبریک به انگل و همسرش Giovanna به خاطر تولد دخترشون ...سوفیای زیبا به جمع خانواده تی ان ای خوش اومدی ...
    به نظر میرسد بخشی از دلیل غیبت انگل در شو های کمپانی تی ان ای نیز به خاطر همین موضوع ..تولد فرزندش باشد .. همچنین انگل نیز هنوز در حال بهبود از اسیب دیدگی و جراحت
    حاصل از پی پر ویو Final Resolution به سر میبرد







    ×سالروز تولد قهرمان اسبق کمربند سنگین وزن تی ان ای×

    بابی رود قهرمان سابق کمربند سنگین وزن تی ان ای و کشتی گیر حال حاضر این کمپانی امروز سالروز تولد خود را جشن گرفت ..بابی رود متولد 1 ژانویه 1997
    میباشد و امروز 36 ساله شد







    ×علت غیبت ریمیستریو درشو های اخیر کمپانی ×

    چندی پیش بود که خبر از جایگزینی اورتن به جای میستریو در هاوس شو های کمپانی داده شد ..حال به تازگی گفته میشود علت اصلی غیبت میستریو در ایونت های
    کمپانی به خاطر یکسری مسائل و مشکلات خانودگی اوست.. و خبر ها حاکی از ان است دبلیو دبلیو ای او را از ایونت ها اخیر حذف کرده وازاد گذاشته تا پس از رفع
    این مشکلات به شو های کمپانی اضافه گردد و بتواند به بهترین شکل ممکن در شو ها حضور داشته باشد






    ویرایش توسط StArBuCk : 01-02-2013 در ساعت 04:18 PM
    14 کاربر مقابل از StArBuCk عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ABBAS619 (01-02-2013), AREF TAKER (01-02-2013), Arsal4n (01-02-2013), DEAD MAN (01-02-2013), Django (01-02-2013), Erfan_Cena (01-02-2013), Goldberg The Man (01-03-2013), Keyvan (01-03-2013), Secret (01-02-2013), Seraph (01-02-2013), Sgt.Wollek (01-02-2013), amingorgan (01-02-2013), rahman24 (01-04-2013), Ғ Д † Д Ł β (01-02-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض

    مثل این که کمپانی دبلیو دبلیو ای داره سقوط ازاد میکنه تا بشه مثل همون کمپانی که دلیل اصلی فروپاشیش هم خودش بود. همون کمپانی که این همه اسطوره ساخت ولی دبلیو دبلیو ای کامل منهدمش کرد!!!!! وینس مکمن یادت باشه که از هر دستی بگیری از همون دست پس میدی.اون موقع که دخترت لیندا 90 میلیون دلار خرج کرد تا در سیاست بمونه و نموند باید به فکر این روزا میوفتادی !!!!!!!!!!!!!!!!!
    2 کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ABBAS619 (01-02-2013), StArBuCk (01-02-2013)
    امضای ایشان



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21191
    نوشته ها
    197
    تشکر
    166
    تشکر شده 94 بار در 62 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    41 Thread(s)

    پیش فرض

    اگه wwe افت نکنه چی بکنه... واقعا شوها افتضاح شده!
    امضای ایشان
    Edge

    we will miss you
    Thank You Edge
    2012 Hall Of Fame


  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مالک انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30977
    نوشته ها
    2,250
    تشکر
    9,427
    تشکر شده 12,759 بار در 2,147 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    36
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1824 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط seraph نمایش پست ها
    اون موقع که دخترت لیندا 90 میلیون دلار خرج کرد تا در سیاست بمونه و نموند باید به فکر این روزا میوفتادی !!!!!!!!!!!!!!!!!
    لیندا مکمن فکر کنم همسر وینس مکمن باشه نه دخترش !!

    دخترش استفانی مکمن هست که زن تریپل اچ ــه !!
    کاربر مقابل از MrHOF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Mr. Movie (01-03-2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 04-21-2012, 09:22 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-04-2012, 04:17 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-14-2010, 09:27 AM
  4. قهرمان جدید fcw / خبر هایی از کمپانی دبلیو دبلیو ای و شو ها
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-13-2010, 06:55 AM
  5. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 11-23-2009, 01:06 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد