بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: دانلود آهنگ پریـ ـ ـود از شاهین نجفی و محسن نامجو

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مالک انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30977
    نوشته ها
    2,250
    تشکر
    9,427
    تشکر شده 12,759 بار در 2,147 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    36
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1824 Thread(s)

    پیش فرض دانلود آهنگ پریـ ـ ـود از شاهین نجفی و محسن نامجو



    .:: دانلود آهنگ پریـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود از شاهـ ـ ـ ـین نـ ـ ـ ـجفـ ـ ـی و محــ ـ ـ ـسن نـ ـ ـامجــ ـ ـو ::.







    کد PHP:
    File Name Shahin Najafi FtMohsen Namjoo Period
    Format 
    Mp3 320
    Size 
    8 MB
    Server 
    TrainBit
    Tag 
    Www.02.IRanWWE.Biz 



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    »متن آهنگ«

    ما وارثان درد مشترک لای پا/ ما زیر پای گشت واجبی با سپاه
    ما صیغه های زیر سن چند ساعته/راحته شل بگیر وگرنه درد داره ها!
    ما نامه های بی جواب خیس عمق چاه/ ما تو حرم زنای محصَنهَ با نسا
    ما و حظ انگشت و ماتحت دیگران / ما و شوق مرگ با صدای آهنگران
    ما روی مین و توی جین و پشت هفت سین/خاک بر سران با سواد شرم بر جبین
    ما بهت خشتک شدن و درد پارگی/ ما چشم بستن خفه شدن به سادگی

    ببین چگونه درگیر مغز من /مراببوس از عشق حرف بزن
    تو هم که هر دفعه که مارو می بینی پریودی


    ما راندووی از شریعتی تا اوین/ما دختران صادراتی از دبی تا چین
    ما بوق تاکسی در عمق استخوان /ما جسم پژو با مغز پیکان
    ما سینمای بی پناه بی پناهی/ما بغض با این جماعت فکاهی
    ما اجتماع زیر ناف پول محور/ ما شاعران دردمند بیت رهبر
    ما عاشقان آوانگارد حسین/ما پیروان فشن پیر خمین
    ما مومنین تیز کرده در اعتکاف/ما داف های با حجاب خیس زیر لحاف

    مرا و شوق آغوش تو/ و گریه به گوشی خاموش تو/
    آمدی جانم به قربانت ولی...
    تو هم که حتی تویه این شرایطم پریودی
    تو هم که هردفعه که مارو می بینی پریودی



    پ.ن 1 : اولین سایت بعد از سایت اصلی شاهین نجفی هستیم که این آهنگ رو منتشر کردیم
    پ.ن 2 : این تاپیک از طرف ابوالفضل تأیید شده
    ویرایش توسط MrHOF : 02-15-2013 در ساعت 05:41 PM
    9 کاربر مقابل از MrHOF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DEAD MAN (02-26-2013), Ghost OF Sparta (03-03-2013), King Of Darkness (02-15-2013), SHAHIN (02-15-2013), Scofield (02-28-2013), The Wollek (02-15-2013), mehrnaz joon (10-03-2013), msaz (02-16-2013), Ғ Д † Д Ł β (02-15-2013)

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض

    شاهین نجفی از موسیقی چی میخواد ؟؟؟ اینم یه اهنگه دیگه که معنی ای نداره. خیلی از دوتان میان میگن تو معنیشو نمیفهمی ولی کدوم معنی.شما که میفهمین بیاین بگین معنیش یعنی چی. برای منه 18 ساله چطوریه که اهنگ های یاس وبهرام سرشار از معنیه ولی اهنگ شاهین نجفی بیشتر شبیه یه فیلم ناجور میمونه تا اهنگ و گفتن از درد مردم. به هر حال این نظر منه هر کسی هم میتونه نظر خودشو بده ولی منطقی نظر بده .

    پ-ر-ی-و-د. چه کلمه ی خوبی برای شاهین نجفی.پ-ریود!

    ویرایش توسط Seraph : 02-15-2013 در ساعت 07:00 PM
    5 کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (02-16-2013), Erfan_Cena (02-15-2013), HesaM (02-16-2013), brock (02-15-2013), rahman24 (02-16-2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد