سلام...اگه بتونم هر از چندگاهی میام و تصاویر ورزشی توی این تاپیک براتون میذارم
امیدوارم خوشتون بیاد...البته اگه شما هم بذارید خوشحالم میکنید
================================================== =========
1)پارالمپیک، نمایشی از اراده و ایمان به زندگی !
اشک دارند، اما نه برای ریختن به پای نبردن..
شاید اشک های آنها برای تبعیض هایی باشد که ما برای آنها قایل هستیم..

















پاسخ با نقل قول


















علاقه مندی ها (Bookmarks)