سلام اقا زیاد صحبت نمیکنم فقط دوستان عکس زیر ببینن
عکس بالا تلتکس امروز هست که در صفحه حوادث درباره مرگ بنوا نوشته شده بود
به نظرتون راست بود اینهایی که گفته شده ایا بنوا استرویید زیاد مصرف میکرده؟
نظر حتما بدید
سلام اقا زیاد صحبت نمیکنم فقط دوستان عکس زیر ببینن
عکس بالا تلتکس امروز هست که در صفحه حوادث درباره مرگ بنوا نوشته شده بود
به نظرتون راست بود اینهایی که گفته شده ایا بنوا استرویید زیاد مصرف میکرده؟
نظر حتما بدید
درسته چون منم همین الان توی سایت خارجی همین مطلب رو خوندم که دکتر متهم هستش
منم شنیده بودم که زن و بچش رو هم کشته ولی اولش باورم نمیشد. ولی خیلی حیف شد باید پوست اون دکتر رو بکنن. ولی یه پسر دیگه هم داشت اونو نکشته ؟

هامون بشنو و باورنکن
خالی بنده ی بابا

بابا از وقتی که ایرانیا اعلام کردند شک من به یقین تبدیل شده که خالیبندیه
مسلما اين خبر درست نيست چون اگه بود هيچ وقت ايرانيا مطلبش رو رو تلتكس نمي ذاشتن.اينا يه چيزي شنيدن واسه اين كه بخوان بگن امريكايي ها ديوونن و هم اين كه بگن اين چيزا واسه جووناي ما تجربه بشه اين چرت و پرت ها رو گذاشتن
منم با بقیه موافقم ،اینها زمان پخش برنامه هاشون رو هم تو تلتکس اشتباه می نویسند چه برسه درباره ی یک آمریکایی

همش حرف مفته...یک قرون هم ارزش نداره
خدایی یه چیزی پروندن !دستت درد نکنه هامون اصوا کمتر کسی این صفحات تلتکست رو مشاهده میکنه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)