بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    101
    سن
    37
    نوشته ها
    352
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    -الو؟
    -Heelowo?!
    -آهان! كن آي اسپيك ميسيز فراهاني؟
    -شما؟
    -اوه! من ميرزا از كيهان...
    -Please...
    -چه خبره اونجا...
    -الو سلام ميرزا...
    -سلام خانوم خانوما! چه خبر؟
    -واي ميرزا جات اينجا خيلي خاليه.
    -شما رفتي واسه همه مون بسه!
    -چرا ميرزا اينطوري حرف ميزني؟
    -تو واقعا خجالت نمي كشي؟ تو با احساسات نسل سوم اين كشور بازي كردي! بايد بياي «شيرين بانو» رو ببيني كه رو به قبله شده از وقتي عكس و فيلمتو توي اينترنت ديده!
    -خب مگه چيكار كردم؟
    -آخه تو كه اينجا با بهترين كارگردان ها و در بهترين فيلم ها فيلم بازي كردي و كلي جايزه گرفتي؛ تو واسه چي رفتي؟
    -تو هم اگه بودي ميموندي. حسابشو بكن؛ فرش قرمز، كلي دوربين عكاسي، كلي دوربين فيلمبرداري و كلي خبرنگار و كلي آدم كه واست هورا مي كشن.
    -خب اينا چه ربطي داره به سر و وضعت و حرفايي كه زدي؟
    -گير نده ميرزا ديگه! اگه ميخواي بشنوي كه جوگير شدم، آره جوگير شدم كه چي؟ مگه من حق زندگي ندارم؟
    -حق زندگي داري، حق خيانت نداري، مي دوني چقدر آدما عكستو زدن رو ديوار... واقعا كه! حيف شيرين بانو و رفقاش! فيلمتونم كه نفروخته!
    -توي آمريكا فيلماي خوب فروشش كمه!
    -مطمئني؟ ولي آمار ميگه فيلماي خوب در هفته اول مي تركونن! ولش كن حالا، تا حالا چند تا پيشنهاد كار داشتي؟
    -پيشنهاد كه زياده ولي... يه كار از اسپيلبرگ پيشنهاد شده كه توش نقش يه پرستار تروريست رو به من دادن. دو تا كار ديگه هم هست كه خانوادگيه.
    -يعني چي؟
    -يكيش كه با ديويد فينچره و قراره من نقش يه كلفت افغاني رو بازي كنم و يه فيلم ديگم از توني اسكات هست كه نقش متصدي پست رو دارم كه نامه هاي يك سياستمداررو باز مي كنه و لو مي ره!
    -كلا تو اين سه تا فيلم چند دقيقه حضور داري؟
    -روي هم رفته يا نه تك تك؟
    -هرجور بيشتر مي شه!
    -روي هم رفته، حدود يازده دقيقه و 35ثانيه!
    -خيلي خوبه نه؟
    -عاليه!
    -راست ميگي وقتي اونجا نيكول كيدمن و آنجلينا جولي و جودي فاستر هستن عمراً به تو در هر فيلم بيشتر از 4دقيقه برسه!
    -خيلي هم دلشون بخواد!
    -نگفتي اين حرفا چي بود كه گفتي؟
    -بالاخره وقتي پول و خونه و امكانات به ات مي دن نمي توني بگي كه...
    -فهميدم ديگه ادامه نده...
    -تو بگو ايران چه خبر؟
    -برو از فاكس نيوز احوال ايران رو بپرس... اي روزگار...
    (در اين لحظه ميرزا با بيان اينكه تف به اين شهرت؛ گوشي تلفن را محكم به ديوار كوبيد... شيرين بانو كه از اتاق پشتي داشت اين مكالمه رو مي شنيد با ديدن خورد شدن گوشي تلفن غش كرد و... صداي ضعيفي از آن سوي تلفن به گوش مي رسيد كه... ميرزا... ميرزا... من ايران رو دوست دارم اما... ميرزا...)

    واقعا برای اینگونه طنز گونه ها واین طرز فکر باید خندید یا گریه کرد

    منبع : روزنامه كيهان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    776
    سن
    34
    نوشته ها
    854
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    مطمئن باش میلاد جان باید گریه کرد

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    خودت ميگي كيهان ديگه!!!!
    چو داني و پرسي سوالت خطاست!!!!!

  4. Top | #4

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2496
    نوشته ها
    38
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    واقعا هم گریه آوره چرا پاشد رفت؟!

  5. Top | #5

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    اتفاقا به نظر من برای خودش خوب بود ... پیشرفت میکنه دی کاپریو و ... این صحبتا دیگه شنیدم هم بازی مونیکا بلوچی میخواد بشه

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    725
    نوشته ها
    914
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    یعنی چی چرا پاشد رفت خیلی به ن-ف-ع خودش هست خوب بیش--تر پیشرف-ت میکنه اینجا میموند که چی؟؟

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2690
    سن
    35
    نوشته ها
    267
    تشکر
    36
    تشکر شده 38 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    متاسفم برای هرکسی که فکر میکنه گلشیفته با رفتنش خیانت کرد
    آخه یکی نیست بگه مگه ناموس شماس که گیر میدی؟؟؟
    دوست داری ل=خ=ت=ی بپوشه تو چی کار داری اگه موهاش بیرونه اون میره جهنم
    یا همین فروش فیلم......مگه هرچی فیلم که دی کاپرو یا کرو بازی کردن توی همون هفته ی اول 300 میلیون دلار فروخته؟؟؟
    یا مثلا نیکول کیدمن یا آنجلینا جولی هر روز هفته دارن فیلم بازی میکنن و دقیق هم بیان نقش های گلشیفته رو بازی کنن؟؟؟
    این همه بازیگر که رفتن هالیوود......باور کنید حتی اونا خوشحال هم میشن که رفتن و افتخار هم داره براشون بعد ما میگیم بیا اینجا تندیس جشنواره ی فجر رو بده به یک جانباز؟؟؟؟

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1023
    سن
    32
    نوشته ها
    582
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    تیتر روزنامه ی سلامت کسی که زیر پا میگذاره مارا باید زیر پا گذاشتش
    متن این روزنامه حاکی از آن است که گلشیفته فراهانی و میترا حجار ممنون کار شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Top | #9

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    من نمی دونم چرا فکر می کنند گلی جون خیانت کرده... مثلا فوتبالیستی که می ره اروپا بازی می کنه, خیانت کرده که این بنده خدا با این کارش خیانت کرده باشه؟
    باور کنید اگر زن نبود و به جاش یه بازیگر مرد دعوت شده بود, افتخار ایران و ایرانی محصوب می شد... ولی این جماعت سوسمار خور چشم دیدن پیشرفت یک زن رو ندارند... اون دخترانی که نیروی انتظامی به باد کتک می گیره ناموس مملکت نیستند ولی گلشیفته الان 1000 تا برادر غیور تو مملکت پیدا کرده...
    گلشیفته رفت تو صنعت فیلم سازی که حرف اول دنیا رو می زنه... انتظار داشتین فیلمنامه های فرد اعلا رو ول کنه بچسبه به کار های اب دوغ خیاری داخلی...
    در بازیگری چهره و رنگ مو و پوست خیلی مهم تر از شهرت بازیگر هستند... مثلا نیکول کیدمن با موهای طلایی نمی تونه به عنوان یک پرستار از خاورمیانه بازی کنه... ادی مورفی نمی تونه به جای سفید برفی بازی کنه... وینی جونز نمی تونه یه نقش طنز بگیره...
    هالیوود که مثل سینمای ماستکی ایران نیست که هر فیلمی می سازن گلزار و افشار رو بچپونن تو کار...

    ممنون.
    موفق باشین.

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    3051
    نوشته ها
    106
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: طنز گونه روزنامه كيهان در مورد گلشيفته فراهاني

    گلی
    من براش ارزوی موفقیت میکنم مطمئنم تو کارش موفق میشه چون همه چیز یک بازیگر خوب رو داره غیر موهاش که اونم 100 راه حل داره
    من واقعا نمیدونم چرا انقدر غبطه خوردنتون رو به رخ میکشین این میره اون جا واسه ی کشور ما افتخار بیاره نه مثل محمد رضا گلزار که ابروی هر چی ایرانی برد مرد ها میرن اونور اب کلشون باد میخوره هوایی میشن دست خودشون نیست ولی زن ها نجابت خودشون همه جا حفظ میکنن
    اصل حجاب همونیه که تو عکسای گلشیفته دیدم خدا نگفته خودتون و خفه کنید گفته باید حد وسط باشه که شهوت مرد رو جلب نکنه لباس گلشیفته خیلی خوب بود شاید اگه من بودم اینقدر سنگینی و باوقاری خودمو نگه نمی داشتم
    به هر حال اون موفق منم واسش ارزوی خوشبختی میکنم

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پول به روزنامه نده روزنامه ورزشي دانلود كن!!!
    توسط Mr.DMN در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 06-23-2007, 11:33 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد