اول از همه چیز اینترویو WWE پخش میشه.
شین مک من از ماشین فراری اش پیاده میشه و خیلی هم عجله داره!سر راهش در مسیر پارکینگ استادیوم با chad & JTG و همینطور کلی کلی خوش و بش میکنه!بعدآهنگ مخصوصش به دستورش نواخته میشه و اون میاد تو ابتدای رمپ ورزشگاه و میگه دیشب جان سینا قهرمان جدید سنگین وزن شد(تماشاگرا هورا کشیدن) و ما دو نفر داریم که میتونن تقاضای ریمچ داشته باشن!یک کریس جریکو(تماشاگرا هو میکنن) و دو هم باتیستا(هورا میکشن)!
پس امشب در این رینگ جریکو و باتیستا به مصاف هم میرن برای کاندید شماره یک شدن برای مسابقه قهرمانی سنگین وزن و مصاف با سینا در آرماگدون!
یهو آهنگ استفانی زده میشه و استفانی میاد کنار شین می ایسته و میگه که من هم خبر خاص خودمو دارم:همونطور که میدونید رندی اورتون قهرمان قبلی WWE بوده و بخاطر مصدومیت مدتها از میادین دور بوده و الآن با من صحبت کرده که اون باید مقابل سینا در آرماگدون قرار بگیره(در راء هفته قبل هم به همه گفته بود که تایتل شات بعدی مال اوست)بنابر این من رندی اورتون رو به جمع جریکو و باتیستا در بازی امشب اضافه میکنم(Triple threat)
بعد شین و استفانی با هم یکم پچ پچ میکنن.استف میگه که الآن موریسون و میز در مقابل.....شین حرفشو قطع میکنه و میگه در مقابل شان مایکلز و ری مستریو قرار خواهند گرفت. استف میگه که شین, من صاحب این شو هستم و نه تو. بحثشون بالا میگره.شین به استف حرفهای نابخشودنی ای میزنه استف هم بهش سیلی میزنه.مایکل کول و جری لاولر میگن که امشب جان سینا در ورزشگاه هست و به رینگ خواهد آمد.
موریسون و میز به رینگ میان(همزمان های لایتهایی از مسابقه هفته قبلشون با شان و ری پخش میشه).بعد ری و سپس شان به رینگ میان و ری و موریسن مسابقه رو شروع میکنن.کمی بعد دوربین داخل لیموزین JBL رو نشون میده که به راننده اش میگه برو به ورزشگاه(کنار رینگ).در رینگ هم موریسون و شان دارن کار میکنن که آهنگ برادشاو زده میشه و با لیموزینش میاد تو قسمت ورودی ورزشگاه و بازی رو تماشا میکنه موریسون با میز تگ میکنه.میز یه سوپلکس به شان میزنه و کاور میکنه تا دو شماره.میز میره بیرون رینگ و ری رو به دیواره حفاظتی هل میده.بعد برمیگرده به رینگ و روی بازوی شان کار میکنه.شان با چند مشت و یه سوپلکس بازی رو در اختیار میگیره.و میره به گوشه رینگ که با ری تگ بشه ولی ری روی زمین افتاده و گوشه رینگ برای تگ شدن نیست.موریسون جاشو با میز عوض میکنه و شان رو میبره بالای گوشه رینگ( Turn Buckle) برای سوپرپلکس , ولی شان با چند مشت مانع میشه و او نو به پایین پرت میکنه!شان کشان کشان از بین طنابها به گوشه دیگر رینگ میره و با ری تگ میشه.موریسون هم با میز تگ میشه.ری چند تا مشت میزنه و از روی Top Rope روی میز می پره و سر میز رو به گوشه رینگ میکوبونه.بعد میره بالای رینگ و از اونجا میپره روی میز و تا دو شماره کاور میکنه.یک کیک هم به موریسون میزنه.بعد با جفت پا یه ضربه به کمر میز میزنه.میز میوفته رو طناب دوم و ری هم آماده میشه برای 619 ولی موریسون دخالت میکنه و پای ری رو میگیره و از اون طرف شان میاد و موریسون رو میزنه ولی موریسون اونو به طرف لوله آهنی رینگ (Steel Post)هل میده.میز هم بلند میشه و میره بالای رینگ که سوپرپلکس بزنه ولی ری به میز چند مشت و بعد هم از اون بالا Sun set powerbomb میزنه و کاور میکنه.داور تا سه میشماره و بدین ترتیب شان و ری برنده میشن و انتقام هفته پیش رو میگیرن.ولی موریسون به رینگ برمیگرده و از پشت ری رو میزنه و بعد هم چندین ضربه به شان میزنه.JBL به رینگ میاد ولی در کمال تعجب یه Big Boot به موریسون میزنه و به شان هم کاری نداره و سپس رینگ رو ترک میکنه حتی شان هم داره با تعجب نگاه میکنه.چند تا تبلیغ و کامرشال پخش میشه و میریم به بک استیج که تاد گریشام با برادشاو(JBL) مصاحبه میکنه و میپرسه چرا جان موریسون رو زده که برادشاو میگه:امروز صبح من به شان یه پیشنهاد داده بودم که به نفع هردومون هست و من شان رو خوب میشناسم و صلاح کارش رو میدونم و کاری که من امشب کردم نشان دهنده ی آینده خوب ماست و به زودی کامل خواهد شد.
در رینگ لیلیان گارسیا خوش آمد میگه به بازگشت بازیگر فیلم Bihind Enemy Lines Colombia مستر کندی.
مستر کندی بعد از مدتها برمیگرده و(تماشاگرا تشویقش میکنن). همون اول رمپ ورزشگاه می ایسته و میگه که خوشحاله که برگشته و در مورد نقشش در اون فیلم حرف میزنه و بحث رو به سیاست و ریاست جمهوری باراک اوباما میکشونه و میگه که یه مصاحبه گرفته از تماشاگران که کدوم اینترتینر بیشتر شما رو به یاد اوباما میندازه؟مصاحبه پخش میشه هر کسی یه چیزی میگه یکی میگه شلتون بنجامین یکی میگه سینا یکی میگه تریپل اچ یکی میگه و ....آخر سر یه بچه میاد و با کلی فکرکردن میگه وینس مکمن چون هردوتاشون گوششاشون بزرگه!!!
بعد یه میکروفون از بالا براش میاد و بلند میگه مستر کندی ی ی ی ی....(تماشاگر ها هم ذوق میکنن)
در بک استیج تاد گریشام اینبار با باتیستا مصاحبه میکنه.باتیستا میگه من اولا" به سینا تبریک میگم برای قهرمان شدنش.وقتی سینا قهرمان شد هیجان و رضایت و تشویق تماشاگرا به اوج رسید من هم بودن در صدر رو تجربه کرده ام و رسیدن به صدر رو از امشب با بردن این مسابقه سه نفره شروع میکنم چون بیشتر از هر چیز تو دنیا میخوام که دوباره قهرمان سنگین وزن بشم.لبخند میزنه و میره.
یه پرومو پخش میشه که اینترتینر اول امسال کیه؟؟و تبلیغ Slammy Award2008 و اینکه دو هفته دیگه یک راء سه ساعته خواهیم داشت.
بعد از این پرومو به رینگ میریم که لیلیان گارسیا میگه که مسابقه بعدی مسابقه اول یک مسابقه از تورنمنت هشت نفره برای مشخص شدن اینکه چه کسی مقابل ویلیام ریگال برای کمربند بین قاره ای در آرماگدون قرار بگیره , است.اما قبل از اون خوش آمد میگیم به پیش کسوت و اولین قهرمان کمربند بین قاره ای پت پترسون.پترسون میاد و بعد از دست دادن با کول و لالر کنارشون میشینه و در مورد دی وی دی ای که فردا قراره رلیز بشه (The history of intercontinental championship) صحبت میکنه.
کوفی کینگستون به رینگ میاد و بعد هم کین.کین مسابقه رو با چند مشت و بعد هم یه Boddy Slam شروع میکنه. کوفی چند ضربه با پا به پای کین میزنه ولی بعدش از کین یه بیگ بوت میخوره.کین میره برای ساید واک اسلم ولی کوفی در میره و میره بالای رینگ و فن کراس بادی رو روی کین اجرا میکنه.در یه رفت و برگشت کین میره برای چوک اسلم ولی کوفی بلاک میکنه.کوفی با چند مشت و ضربه کین رو به بیرون می اندازه و از بالای طنابها روی کین میپره کین کوفی رو به طرف میله آهنی رینگ هل میده و دراونجا با کمک میله آهنی روی کمر کوفی کار میکنه.داور تا پنج هم میشماره ولی کین اهمیت نمیده وکین دیسکوالیفه میشه و کوفی کینگستون برنده میشه.کین عصبانی میشه و پله آهنی رو توی رینگ به سر کوفی میزنه.یهو استفانی میاد و به کین میگه که دو تا راه برای انتخاب داری یکی اینکه عصبانیتت رو روی کوفی کینگستون خالی کنی و دیگری اینکه هفته بعد با جان سینا مسابقه داشته باشی.کین با خنده به همه میفهمونه که بازی با سینا رو انتخاب کرده.
های لایت هایی از سروایوور سریز دیشب و اسپانسرهاش پخش میشه.
آهنگ کریس جریکو زده میشه و او به رینگ میاد(در حالی که بسیار خشمگینه) و لیلیان گارسیا میگه که این مسابقه سه نفره برای نامبر وان کانتندر شدن برای کمربند سنگین وزن است. بعد رندی اورتون و باتیستا به رینگ میان.زنگ زده میشه و باتیستا چند مشت به جریکو و اورتون میزنه.رندی رو میفرسته گوشه رینگ و اونجا با شونش چنذ ضربه به شکم رندی میزنه.سپس یه شولدر بلاک به جریکو میزنه و داور تا دو میشماره و جریکو پین نمیشه.و با کمک طنابها یه بیگ بوت هم به اورتون میزنه و کاور میکنه.فقط دو شماره و رندی پین نمیشه.جریکو باتیستا رو از رینگ میندازه بیرون و یه بولداگ به اورتون میزنه.و میره برای زدن فینیشرش که اورتون جاخالی میده و آماده میشه برای آر کی او که باتیستا پای رندی رو میگیره و اونو از رینگ بیرون میکشه و اونو رو به دیواره حفاظتی هل میده.چند تبلیغ پخش میشه و دوباره به بازی برمیگردیم.گوشه رینگ جریکو از طنابها بالا رفته و داره به سر باتیستا مشت میکوبه , باتیستا میخاد لست راید بزنه که جریکو اونو به یه رول آپ بدل میکنه.داور داره میشماره که قبل از شماره سه رندی میاد و پین فال رو قطع میکنه و چند تا ضربه پا به باتیستا میزنه و کاور میکنه که باتیستا تا دوتا شمارش بیشتر نمیده.جریکو هم میاد و با هم باتیستا رو میزنن.اورتون با کمک جریکو یه کلوزلاین به باتیستا میزنه .اورتون یه البو(Elbow) ناگهانی به جریکو میزنه.باتیستا به بازی برمیگرده و یه کلوزلاین به اورتون و یه ساید افکت به جریکو میزنه و کاور میکنه ولی قبل از شماره سه رندی پین فال رو قطع میکنه.رندی کمی باتیستا رو میزنه ولی در نهایت از باتیستا یه پاور اسلم میخوره.باتیستا کاور میکنه که جریکو شمارش پین فال رو خراب میکنه.رندی به جریکو یه اسلم میزنه ولی از باتیستا یه اسپاین باستر میخوره , باتیستا میره برای باتیستا بمب که رندی از رینگ خودشو میندازه بیرون و جریکو میخواد به باتیستا کود بریکر بزنه که باتیستا نمیزاره.باتیستا میخواد باتیستا بمب به جریکو بزنه که جریکو نمیذاره و به والز آف جریکو تبدیل میکنه.باتیستا داره درد میکشه که رندی میاد و سابمیشن جریکو رو خراب میکنه و یه نک بریکر به باتیستا میزنه.اورتون میخاد با زانو به سر باتیستا بزنه که باتیستا بهش یه اسپیر بسیار سنگین میزنه و کاور میکنه ولی جریکو میاد و باتیستا رو میزنه و خودش رندی رو کاور میکنه داور میشماره ,یک,دو,سه.و جریکو , اورتون رو پین میکنه و نامبر وان کانتندر برای قهرمانی سنگین وزن در آرماگدون میشه!!!
سانتینو مارلا و بث فینیکس در رینگ هستن و سانتینو میگه اینکه من در دیوی دی کمربند بین قاره ای نیستم یک اشتباه است و....
آهنگ گلد داست زده میشه و به رینگ میاد.مسابقه شروع میشه و گلداست داره بهتر کار میکنه.گلد داست چند ضربه میزنه و گردن مارلا رو میگیره که مارلا خودشو به طنابها میرسونه.گلداست در یه رفت و برگشت کلوز لاین فرام هل میزنه و کاور میکنه و داور تا دو میشماره که سانتینو پین نمیشه.اینبار گلداست فینیشرش رو اجرا میکنه و براحتی مارلا رو میبره.چند تبلیغ میبینیم و اینکه چگونه هفته پیش مایک ناکس کوفی کینگستون و ایون بورن رو تو بک استیج زده بود.
در بک استیج رندی مانو و کودی رودز رو میبینه و اونها به اورتون نگاه میکنند.
مسابقه بعدی برای تورنمنت کمربند بین قاره ای است.آهنگ سی ام پانک زده میشه و اون به رینگ میاد.بعد هم ویلیام ریگال که با یک دست لیلا و با دست دیگر کمربند بین قاره ای رو گرفته است و اومده که بازی رو از نزدیک ببینه میره و کنار جری لاولر و مایکل کول میشینه.بعد حریف پانک , اسنیتسکی به رینگ میاد.مسابقه شروع میشه.پانک روی دست اسنیتسکی کار میکنه.اسنیتسکی یه ساید واک اسلم به پانک میزنه.پانک از بالای طنابها روی اسنیتسکی میپره که اسنیتسکی اونو میگیره و با قفل کردن دستهاش دور کمر پانک به کمر پانک فشار میاره.پانک با چند البو قفل رو میشکونه و چند کیک به پاهای اسنیتسکی میزنه و بعدش هم یه جا بریکر(Jaw Breaker).سپس از روی طناب ها یه کراس بادی و کاور.داور تا دو میشماره که اسنیتسکی پین نمیشه.اسنیتسکی بولداگ از پانک رو بلاک میکنه و یه بیگ بوت میزنه.و دوباره دستاشو دور کمر پانک قفل میکنه و فشار میده.ویلیام ریگال هم داره در مورد حریفاش در این تورنمنت ودی وی دی کمربند بین قاره ای صحبت میکنه.پانک باز با چند البو به بازی برمیگرده و فینیشرش(جی تی اس) رو روی اسنیتسکی اجرا میکنه و اونو پین میکنه.
ویلیام ریگال برای پانک دست میزنه و اون دو به هم خیره میشن.در بک استیج تاد گریشام اینبار با ری مستریو مصاحبه داره.به ری میگه که نظرت چیه که هفته آینده در تورنمنت کمربند بین قاره ای به مصاف میز خواهی رفت؟؟؟ری میگه من دی وی دی رو دیدم.**** استارهایی(میگه **** استار و نه اینترتینر) مثل یار امشبم شان مایکلز, راک , استون کلد همه قهرمان کمربند بین فاره ای بودن.مطمئن باشید که ری هم به این لیست اضافه خواهد شد.که یهو مایک ناکس میاد و به ری خشمگینانه نگاه میکنه.
ویدئویی از DX پخش میشه که دارن در مورد خریدن هدیه کریسمس صحبت میکنن و میگن که تیشرت جدید بسکتبالی DX رو بخرید.و کلی کلی هم به جمعشون اضافه میشه در حالی که این تیشرت رو پوشیده و....
در رینگ لیلیان گارسیا میگه که مسابقه بعدی تگ تیم سه به سه است.جیلیان هال و کتی لی برچیل و بث فینیکس با هم به رینگ میان(در حالی که برای این سه آهنگ بث پخش میشه).بث میگه که دیشب من باعث برنده شدن تیم راء شدم.جیلیان حرفشو قطع میکنه و با صدای گوشخراشش شروع به خوندن میکنه. سپس حریفانشون میکی جیمز و کندیس میشل و ملینا پرز به ترتیب به رینگ میان(ملینا بعد از مدتها به میادین برگشته و زیر پاش فرش قرمز پهن میکنن!!)
مسابقه رو جیلیان و کندیس آغاز میکنن!!!جیلیان چند مشت میزنه و کاور میکنه که کندیس با ظرافت از زیر کاور خودشو بیرون میکشه و یه درآپ کیک به جیلیان میزنه.جیلیان بازی رو در دست میگیره و کندیس رو به گوشه رینگ میفرسته و اونجا یه بک البو به کندیس میزنه و با بث تگ میشه.بث یه البو دراپ میزنه و کاور میکنه که کندیس پین نمیشه.بعد کندیس رو بلند میکنه و چند بک بریکر بهش میزنه.کندیس با چند کیک به سر بث به بازی برمیگرده و به زحمت با ملینا پرز تگ میشه و از اون طرف بث هم با کتی لی تگ میشه.ملینا میاد و کتی لی(داخل رینگ) و جیلیان وبث(کنار رینگ) رو میزنه وبر میگرده و چند مشت به کتی لی میزنه و ضربه کتی لی رو به زیبایی و ظرافت با دولا شدن از کمر جا خالی میده.و یه ضربه بسیار قشنگ(در حد فینیشر) به کتی میزنه ولی کاور نمیکنه.جیلیان میاد تو رینگ که ملینا اونو میزنه و از رینگ بیرون میندازه.بعدش بث به رینگ میاد که به اون هم یه جا بریکر میزنه.سپس میکی جیمز از بالای طنابها روی بث میپره و اونو میزنه.ملینا یه جیغ میکشه و فینیشر روی کتی لی اجرا میکنه و داور میشماره .یک دو سه و تیم ملینا میکی جیمز و کندیس پیروز میشن.بث هم برای ملینا خط و نشون میکشه.
در بک استیج استفانی به جریکو برد امشبش رو تبریک میگه و جریکو میگه که جان سینا امشب به راء برمیگرده دارم میرم به رینگ که بهش خوش آمد بگم.
بازم Slammy Award2008 و راء سه ساعته هشتم دسامبر تبلیغ میشه.
کریس جریکو به رینگ میاد و اینبار خوشحاله.کریس میگه یادتون میاد که وقتی که باتیستا من رو برد شما ها چقد خوشحال شدید ولی در هشت روز کوتاه بعد از اون من باتیستا رو نابود کردم و کمربندمو پس گرفتم.و اینکه سه هفته دیگه در آرماگدون این کار دوباره تکرار خواهد شد و در پایان سال 2008 من قهرمان سنگین وزن جهان خواهم بود.صدای جان سینا به گوش میرسه که صحبت های جریکو رو قطع میکنه. مونیتور داره اونو نشون میده او بین تماشا گرهاست.او میگه همه اینجا میدونن که جریکو دیشب کمربند و قهرمانی سنگین وزن رو از دست داد.تماشا گرا مرتبا" میگن سینا سینا سینا. او ادامه میده که اگه میخوایی به من خوش آمد بگی باید به همه ما خوش آمد بگی.سپس از میان جمعیت تماشاگرا و تشویقشون به سمت رینگ میاد.وارد رینگ میشه در حالی که کمربند رو به کمرش بسته و ربع ساعت از تماشا گرا تعریف میکنه.جریکو میگه به تماشاگرا میگه پس شما با سینا موافقید هان؟ولی من اهمیتی نمیدم به نظر شما ها.جریکو میگه من شان مایکلز باتیستا و جی بی ال و ری مستریو رو شکست دادم جان سینا حرفشو قطع میکنه و میگه که تو هر هفته با یه لیست میایی و میگی من اینو بردم و او نو بردم و...کریس من و تو کاملا با هم فرق داریم .تو فقط حرف میزنی و من مرد عمل هستم و کمربندشو باز میکنه و تیشرتشو در میاره و آماده میشه برای درگیری با جریکو.تماشاگر ها هم تشویق میکنن.جریکو باهاش درگیر نمیشه و از رینگ میره بیرون و اشاره میکنه به سه هفته دیگه در آرماگدون.سینا میگه یه لحظه صبر کن همه دیدن که بازی دیشبمون در سوروایوور سریز بسیار قشنگ بود.ولی چیزی که منو خیلی ناراحت میکنه اینه که تو هر هفته میایی و به این تماشاگرا توهین میکنی.سینا کمربندو بالا میگیره و بلند میگه Champ is here. بعضی تماشاگر ها هم جیغ بنفش میکشن. جریکو عصبانی میشه و به رینگ بر میگرده.جریکو میگه که قهرمان اونجا نیست و اینجاست(همزمان به خودش اشاره میکنه)و ادامه میده که من از تو نترسیده ام و خودت میدونی که در آرماگدون این کمربندو ازت پس میگیرم.و به سینا و تماشاگرا توهین میکنه .سینا هم از کوره در میره و جریکو رو با مشت میزنه و چند بار به turn Buckle میکوبونه.بعد بهش یه سوپلکس میزنه و بعد از رینگ میندازه بیرون.(تماشاگر ها همش با جیغ زدن تشویقش میکنن)بعد جریکو رو روی میز گزارشگر ها میکوبونه چند بار هم روی پله های آهنی..سینا یه تکه از پله آهنی رو برمیداره و به سر جریکو میزنه.جریکو رو به رینگ میفرسته و اونجا یه کلوز لاین بهش میزنه.بعد قفل مستر لاک روش اجرا میکنه.بعد هم STFU جریکو tap out میکنه ولی بیفایده است.تا اینکه جریکو بیرمق میشه و سینا وسط رینگ کمر بند رو میبره بالا و ملت تشویقش میکنن.دوربین میره در لاکر روم که در اونجا کین(حریف هفته آینده سینا) داره جان سینا رو نگاه میکنه و خنده شیطانی میکنه.






پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)