بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: حضور یک ایرانی و یک عربی در آینده در WWE ( اختصاصی )

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض حضور یک ایرانی و یک عربی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    [size=small][align=center]
    یک ایرانی به نام علی اکبر و یک عراقی به نام عمر اکبر با هم دیگه در OVW تیم هستند جایی که وینس گفته من در آینده ستاره های WWE رو از اونجا جذب میکنم اون در مورد این دو گفته این دو نفر واقعا عالی کار میکنن من واقعا میخوام این دو رو جذب کنم ولی به دلایل سیاسی فعلا نشده ایین کار رو انجام بدم . گفته میشه آیرن شیخ قبلا این دو رو تربیت کرده . مکان سکونت علی اکبر در تهران هست و عمر هم ساکن Shatrah عراق هست . من وقتی این خبر رو شنیدم خیلی جویا شدم که از این دو بیشتر بدونم و در نهایت پروفایل این دو رو پیدا کردم . براتون ترجه اش کردم و قرار دادم البته بعد از مطالعه پروفایل فهمیدم که این دو موضوعشون باید یکم سیاسی باشه و تخریب ایرانی ها تقریبا مثل شیخ عبدل بشیر یا همون خسرو داوری خودمون !
    ALI AKBAR

    قد و وزن : 6'1" / 205 lbs
    محل تولد : ایران . تهران
    فینیشر : The Camel Clutch
    آهنگ ورودی : Islamic Call to Prayer
    کارهای مورد علاقه : بالا بردن قیمت گاز و کشتن کافر ها
    سابقه ورزشی : به قتل رساندن کفار
    متن مورد علاقه و جمله : "Ya Allah, Ya Muhammad, Ya Ali"
    مربی شما ( کسی که شما رو با کشتی کج آشنا کرد ) : The Iron Sheik
    دوست و همیار در کشتی کج : Omar Akbar
    اهداف ایشون در 5 یا 10 سال آینده : ادامه دادن جهاد !!!!!!!
    OMAR AKBAR

    قد و وزن : 6'0" / 220 lbs
    محل تولد : شطه . عراق
    فینیشر : The Camel Clutch
    آهنگ ورودی : Islamic Call to Prayer
    کارهای مورد علاقه : تمرین کردن
    سابقه ورزشی : تمرینات نظامی
    متن مورد علاقه و جمله : "Ya Allah, Ya Muhammad, Ya Ali"
    مربی شما ( کسی که شما رو با کشتی کج آشنا کرد ) : The Iron Sheik
    دوست و همیار در کشتی کج : Ali Akbar
    اهداف ایشون در 5 یا 10 سال آینده : ادامه دادن جهاد !!!!!!!
    ورزش مورد علاقه غیر از کشتی کج : شتر سواری

    [/align]
    [/size]

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    این پروفایل هم سیاسی و ضد ایران هست

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    102
    نوشته ها
    148
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    من نمي دونم چه رسمي ايران وعربها رو با هم در يه سطح مي بينن اون الاغها كجا ايرانيها كجا ما چقدر عقب مانده ايم كه حالا عربها واسه ما شخ شدند مثل قضيه خواننده عرب نانسي عجرم

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1693
    سن
    39
    نوشته ها
    359
    تشکر
    716
    تشکر شده 123 بار در 45 ارسال
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    233 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    خاک تو سر همین علی اکبر که حاضره اینقدر خر باشه ومسخرش کنن ولی بازم واسه اونا نقش بازی کنه
    البته از رو مجبوری خیلیا کارهای از این بدتر میکنن ولی فکر نمیکنم که مجبور بوده باشه

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    906
    سن
    56
    نوشته ها
    671
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    این قدر سرزنشش نکنید!
    بابا به خدا باور کنید با این پولی که به این علی اکبر برای چنین کارهای میدن اگه ما بودیم شاید (زبونم لال) تغییر دین میدادیم!

  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    این دیگه چه خریه اینکه از خسر داوری هم بدتره مرتیکه الاغ اینم کاملا شخصیت ضد ایران و توهین به ایرانیان هست که
    میخوام 100 سال سیاه از تو کسی خوشش نیاد:-L
    مرتیکه کارش بالا بردن قیمت گازه

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    101
    سن
    37
    نوشته ها
    352
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    این قیافش کپه رباس بابا ولی خاک تو سر ایرانیا که باهاشون چه کارایی میکنن صداشونم در نمیاد
    راستی پوریا جان نوشتی حضور یک ایرانی و یک عرقی اینو اصلاح کن فـدات شــم !

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    3060
    نوشته ها
    162
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    ممنون عزيز.
    خوب اين بياد تو كمپاني همرو ميكشه .
    بيچاره ديوونس.
    از نظر اوون همه كافرن ديگه .
    خارجيا خيلي كم ميگفتن ايرانيا و مسلمونا تروريستن حالا اين يارو هم كه بره ديگه رسما روي تروريست بودن مسلمونا قسم ميخورن.

  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    شماره عضویت
    655
    نوشته ها
    1,021
    تشکر
    0
    تشکر شده 13 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    امکان نداره پای همچین کسایی به کمپانی باز بشه ...شاید هم این شخصیت ها اصلا وجود خارجی ندارند...

  10. Top | #10

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    967
    نوشته ها
    10
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: حضور یک ایرانی و یک عرقی در آینده در WWE ( اختصاصی )

    چرا باید ایرانیها و عربها با هم تیم بشن؟؟؟؟
    کار مورد علاقه بالا بردن قیمت گاز؟؟؟؟؟کشتن کافرها؟؟؟؟
    چه ربطی به کشتی کج داره ؟؟؟؟
    فقط میخوان ایرانیها را مسخره کنن؟؟؟
    دارن ما را مسخره می کنن ما هم اومدیم یه سایت دربارشون زدیم و زندگیمون شده کشتی کج!!!!
    خدا لعنت کنه کسی را که سیاست را تو ورزش راه داد شاید هم ورزش را تو سیایت راه دادن./

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 11-24-2008, 04:04 PM
  2. حسین رضا زاده در wwe!!!!!! ( اختصاصی .اختصاصی .اقتصادی)
    توسط amir-aghaei در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 06-16-2008, 05:20 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد