گفته میشه با حرف هایی که در مورد مصدومیت جف هاردی زده شده و شاید خیلی جالب باشه که جف به علت مصدومیت در رامبل به بازی هوس شو امشب نرسیده . گویا خبر میرسه که جف هاردی از ضربه برادرش مصدوم شده و عجیب به نظر میاد که هنوز هیچ سخن و حرکتی از جف در این مورد نشنیده ایم . گفته میشه فاش شده که کار آتش بازی در جریا ورود جف به رینگ کار مت هاردی و جف بوده . به هر حال فعلا نتیجه این ریواری نامعلومه و هنوز خبری از کریستیان کیج هم نشده البته به نظر میرسه کاملا کیج با WWE قرارداد امضا کرده






پاسخ با نقل قول


یعنی از قصد خودش , خودش رو اونطوری کرده ؟





علاقه مندی ها (Bookmarks)