قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
بیگ شو **** استار برند اسمک دَون طی آخرین صحبت هایی که در روز گذشته با سایت ویدیویی VH1 داشته علناً گفته که بازی بر سر کمربند بین او و اج و جان سینا خواهد بود و گویا این اشتباه از جانب بیگ شو بوده که بلافاصله بعد از صحبتش ویدیویی گرافیکی از کریس بنوا در رسلمینیا 20 نشان داده می شود که کمربند سنگین وزن را بالا برده
کمپانی با این حرف دیگر مجبور است کمی زودتر بازی را رسمی کند هر چند در اسمک دَون بعدی به طور یقین این بازی مشخص می شود
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
بیگ شو هم شیرین میزنه چه اشتباه فاحشی انجام داده .
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
به به.پس بيگ شو شك رو به يقين تبديل كرد.ولي امكانش هست حالا كه لو داده استوري لاين عوض بشه.مثل مال كيريستين بشه.
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
از اولشم معلوم بود , این بد بخت حرف هم نمیزد ما میدونستیم :55:
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
[align=center][size=x-small]
البته به نظرم هنوز قطعی نشده و این هم جزئی از داستان هست .
[/size][/align]
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
[align=center]
:9::9::9:
[size=xx-large]The Champ Is Back[/size]
:9::9:
[/align]
پس قهرمان بعدی مشخص شد. ممنون معین جون :34:
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
به به بالاخره سينا هم اومد تو كار معلوم بود....بدون سينا خدايي صفايي نداشت ....جان الان شايسته ترين براي كمربند قهرماني جهان است و خيلي اماده و محبوب
و جا داره پيشاپيش به ساسان و ارمان و حامد خان و بقيه سيناييها تبريك ويژه براي به قول خودشون:
The Champ Is Back
بدهيم
شك نكنيد سينا راحت بازي رو خواهد برد ماننده يك ليوان اب خنك....
البته با شايستگي....:24:
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
البته بايد قبول كنيم كه اين كمربند اصلا برازنده سينا نيست.حق بيگ شويه تا كمربند رو صاحب بشه.بعدش هم بايد به دست صاحب اصلي خودش يعني آندرتيكر كبير برسه كه برازنده واقعي تيكر كبيره.
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
من با دیدن اسمکدان این هفته فکر می کنم که موضوع به اون سری عکسهای قشنگ بدون لباس ویکی هم می تونه ربط داشته باشه..
RE: قطعی شدن بازی سه نفره کمربند سنگین وزن در رسلمینیا 25 - Latest Headlines
نه ، سینا رو به بازی راه نمیدن . اینا همش فیلمه !
به جون خودم اگه سینا به بازی اضافه بشه ، میرم رسلمینیا رو به هم میزنم .
بابا حالمون به هم خورد از بس سینا رو تو تایتل مچ ها دیدیم . بابا بسه دیگه ، یه تنوعی ایجاد کنید . لااقل تو Wrestlemania ، کمربند رو بدن به بیگ شو بعد تو Backlash [با اینکه چندان علاقه ندارم] کمربند رو بدن سینا .