Ring Of Honor Results : 2009/03/14
[align=center][size=x-small]
بازی اول : Mickey Nichols over Samson
میکی نیکولاس بازی رو با موفقیت پشت سر گذاشت
جمعیت حدود 400 نفر در استادیوم گزارش شد
بازی دوم : "Spyder" Nate Webb over Flash Flanagan
اسپایدر بازی رو با اجرای حرکت Arachnid Kick با پیروزی پشت سر گذاشت
بازی سوم : Claudio Castagnoli over "American Dragon" Bryan Danielson and Kenny Omega
کاستاگنولی بازی رو برد
بازی چهارم : Chris Hero over Jay Briscoe
با اجرای حرکت Rolling Elbow کریس بازی رو برد
بازی پنجم : ROH World Tag Team Title Match
Kevin Steen & El Generico (C) over Kenny King & Rhett "Addicted to Love"
کوین استین و ال جنریکو صاحبان کمربند از عنوان خودشون دفاع کردند ( در پایان بازی The American Wolves به میدان آمد )
بازی ششم : Bison Smith over Silas Young
اسمیت بازی رو برد
بازی هفتم : Roderick Strong & Brent Albright over The American Wolves of Davey Richards & Eddie Edwards w/ Larry Sweeney
ال جنریکو دخالت کرد تا رودریک استرانگ بتوانه ادی ادواردز رو پین کنه
بازی هشتم : Jimmy Jacobs over Delirious in a No DQ Match
جیمی جاکوب بازی رو میبره . اون هم با اجرای یک DDT خیلی خوف
بازی نهم : Dream Tag Team Match
Tyler Black & Jerry Lynn over ROH World Champion Nigel McGuinness & Austin Aries
تایلر بلک بازی رو با استفاده از دفع حرکت Tower of London که از جانب نایجل بود ، پیروز شد
[/size][/align]
RE: Ring Of Honor Results : 2009/03/14
ای وای این نایجل پین شد.
صد در صد کمربندش رو از دست میده.
احتمالا با برنامه هایی که برای فلیر و دلو براون چیدن یه کار قشنگ انجام میدن.
RE: Ring Of Honor Results : 2009/03/14
میشه بازی mian event را برای دانلود بزارید یخورده بیشتر اشنا بشیم ....:34:
RE: Ring Of Honor Results : 2009/03/14
[size=x-small][align=center]
به خدا تو کار ویدئو نیستم ولی برای آشنایی بیشتر به این تاپیک مراجعه کنید : http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=14745
---------------------
البته آرمین جان نایجل 1 سالی هست که کمربند رو داره و یکم تکراری شده . به نظرم کمربند به دست پسر ریک خواهد افتاد . البته تو کل استار های ROH من فقط از نایجل و دیلاریوس و آوستین آریس خوشم میاد !
[/size][/align]
RE: Ring Of Honor Results : 2009/03/14
منم از همین نظر میگم.
با ورود اینا میخوان تا با یه برنامه زیبا کمربندش رو تحویل بده.
RE: Ring Of Honor Results : 2009/03/14
من که هنوز نتونستم ببینم ولی فکر کنم بازی جیمی جاکوبز قشنگ بوده باشه.