اخراج کدوم *********اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
در این تاپیک میخوایم درباره ی اشتباهات WWE در اخراج سوپراستار ها بحث کنیم و نظراتمون رو بگیم . فقط قبلش چند نکته هست که باید بگم :
1) منظور فقط استار های اخراجی نیست ، اون هایی که به درخواست خودشون جدا شدن هم میتونید بگید .
2) حتما بعد از نوشتن اسم اون استار مورد نظر ، دلیل اشتباه WWE رو هم بگید [مثلا این استار میتونست فلان کار رو بکنه ، استعداد داشت و ...] .
3) خواهشا قبل از ارسال جوابتون ، خوب فکر کنید که بعد مجبور نشید اشتباه خودتون رو در پاسخ بعدی تصحیح کنید . اینجوری نظم و زیبایی تاپیک به هم میخوره .
4) نظراتتون رو جدا بگید و همه رو یه جا ننویسید . اینجوری فرصت دارید درباره ی یک استار بیشتر صحبت کنید .
ممنون ، من هم در این بحث شرکت خواهم کرد . :34:
(راستش سعی دارم تاپیک هایی بزنم که خاص باشه و هر کسی بتونه توش شرکت کنه)
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید]
با اجازه:34:...به نظر من اجراج کیزارنی یه اشتباه بچه گانه بود.اون میتونست تبدیل به یه استار عالی بشه و حتی تا 2یا3سال دیگه از قهرمان های wwe .وینست مکمن از اون فقط 3یا4 بار استفاده کرد که همش تو دارک متچ بود فقط یهبار در شوی تی وی میتونستند اون رو 2ماه تو ecw بزارن (به عنوان استار محبوب)وبا کسانی مثل ایوان برن تیم بشه وقتی خودشرو تو دل هوادارا جا کرد بیاد sd وبه عنوان چلنجر کمربند usa مبارزه کنه وببره.همونطور که گفتم اون لیاقت wwe champion هم داشت.باگذشت2سال میتونست قهرمان بشه.استیل قشنگی داشت و کرکتر جالبی داشت.بد میگم بگو بد میگی.با تشکر
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظر من اخراج کورت خیلی خیلی اشتباه بود
WWE نباید کورت رو به ای سی دبلیو می فرستاد که کورت مجبور شه خودش رو به مصدومیت بزنه وبره
اشتباه بچگانه ای بود
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
1) کرت انگل : یکی از بزرگترین و احمقانه ترین اشتباهات WWE بود . استاری که واقعا حقش خورده شد [با این همه قهرمانی ای که بدست آورد] . اگه وینس یخورده مغزش رو بکار میخنداخت و ری میستریو رو قهرمان جهان نمیکرد ، الان وضع این نبود . البته قضیه فقط همین نیست ، بلاهایی که در رویال رامبل ها سر کرت میاوردن [چهار تا انگل اسلم میزد و میفتاد بیرون] ، در الیمینیشن چیمبر آبروش رو بردن و ... که واقعا کرت حق داشت بذاره و بره [البته اشتباه کرد که به TNA رفت] .
کرت یکی از با استعداد ترین و خوش استیل ترین های تاریخ Pro Wrestling هست و حالا WWE - با این همه بلایی که سرش آورد و ولش کرد بره - تازه فهمیده که چه استاری رو از دست داده . سوپلکس هایی که میزد ، سرعت و جذابیتی که به مسابقات میداد . در تمام صحنه های ضبط شده ی داخل بک استیج فوق العاده کار میکرد و خیلی چیز های دیگه که خیلی از استار های بزرگ حال حاضر WWE هم ندارن . فقط میتونم بگم برای WWE متاسفم ، واقعا اشتباه کرد .
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
مهمترین سوژه فقط بابی لشلی بود که واقعا نباید با هاش این جور می کردند و حیف شد چون واقعا قوی بود.
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط PEJMAN M
مهمترین سوژه فقط بابی لشلی بود که واقعا نباید با هاش این جور می کردند و حیف شد چون واقعا قوی بود.
با ارز شرمندگی اتفاقا بهترین کار بود.چون با تک تک داورا تبانی کرده بود.اگر کاریش نداشتند همه رودار میشدند(توهین حساب نشه)
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
نه بابا توهین چیه :4:
ولی بهتر نبود از راه های بهتر این مسئله رو حل میکردند ؟؟؟
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
اره مثل جف نمیشه منم میرم مواد می کشم .. بهتر بود چند وقت محرومش میکردن مثل جف و یوونتوس:4:
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
به نظر من این اخراج 60 روزی رو که جف ورندی رو کردند خیلی به ضرشون ودیگه نباید بیبی فیس باشند
بابی لشلی هم سیاه پوست وعصبی بود وزیاد حال نمیداد
RE: اخراج کدوم سوپراستار اشتباه بود ؟ (نظرتون رو بگید)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط PEJMAN M
نه بابا توهین چیه :4:
ولی بهتر نبود از راه های بهتر این مسئله رو حل میکردند ؟؟؟
ببینید رفقا جف کار اشتباهی کرد ولی بابی اشتباه بزرگتر چون جف به سلامت خودش ضرر میزده ولی بابی با تمام داورا تبانی و به همه ی اونایی که با لشلی مسابقه داشتند دهنشون ..... میشد:17: درسته؟؟؟