خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
[size=x-small][align=right]
سلام دوستان عزیز ببخشید اگه مدتی دور بودم...واقعا دلم براتون تنگ شده بود امیدوارم بتونم دوباره برای این انجمن مفید باشم و جبران گذشته رو بکنم....
---------------
1- چند عکس از خانه ی بیگشو به دست رسیده که دیدنش ارزش داره :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://i44.tinypic.com/j5fu43.jpg
http://i39.tinypic.com/142q00.jpg
http://i39.tinypic.com/svtf7s.jpg
------------
2-کریز جریکو استار WWE و قهرمان سابق سنگین وزن و بهترین استار سال 2008 از استوری لاین جدیدش در برابر LEGEND های WWE ناراضی به نظر میرسه ...
جریکو در چند مصاحبه ی اخیرش به نگرانی اش در مورد کیفیت بازی اش در رستلمنیا 25 اشاره کرده و مایل بود که استوری لاین دیگری برای وی ترتیب میدادند....
(البته این مسابقه در رستلمنیا به احتمال زیاد دارای حواشی زیادی باشه که باعث جذاب شدنش بشه)
----------
3- وینس مکمهن رییس کمپانی WWE یک پست مهم رو به جی بی ال واگذار کرده است و اینطور که به نظر میرسه مدریت استارها OVW و FCWو برسی پیشرفتشون رو در اختیار جی بی ال هست و به نوعی رسیدن استارهای این دو لیگ به WWE زیر نظر جی بی ال هست...
لازم به ذکر هست که چند تن از استارهای مهم WWE در پشت صحنه ی لیگ های زیر مجموعه ی WWE فعالیت دارند...
----------
4-گروه Legacy که توسط راندی اورتون تشکیل شده تونسه تا حد زیادی رضایت مسئولین کمپانی رو جلب کنه و اگه در رستلمنیا 25 این گروه از بین نره بعد از رستلمنیا این گروه با قدرت به کار خود ادامه میدهد وشاید راندی اورتون همراه این گروه موفق به کسب افتخارات دیگری هم شود...از اهداف دیگه ی این گروه میشه به قدرتمند شدن دو استار دیگه یعنی Ted DiBiaseو کودی ردس اشاره کرد
------
5-طبق یک نظر سنجی اینترنتی بازی Triple H Vs Randy Orton به عنوان مهمترین بازی رستلمنیا 25انتخاب شد
(البته به نظر من اگه استوری لاین بین شان مایکل و اندرتیکر قوی تر بود بازی این دو مهمتر میشد)
--------
6-به احتمال زیاد کمپانی WWE در رستلمنیا 25 دو سوپرایز برای هواداران داشته باشد :
1- اگر ایوان بورن به عنوان کاندیدای اول برای کمربند ECW انتخاب نشه به احتمال زیاد ROB VAN DAM که چندی پیش اعلام کرده بود که علاقمند به حضور در رستلمنیا 25 هست حریف جک سواگر میشود..
2- خبر ها حاکی از این هست که در بتل رویال بین **** ها در رستلمنیا یک دیوای معروف شرکت میکند که اسامی همچون چاینا و لیتا و .. هم در این لیست قرار دارد...البته لیتا چندی پیش اعلام کرده بود که در بتل رویال دیواها شرکت نخواهد کرد...
[/align][/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
ممنون از اخبار و عکس هاتون، اما برای عکس ها می گفت که : مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد.
RE: خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
سلام:1:
حاجی عکسها که فیلتره اگه میشه از یه سایت دیگه آپ کن:1:ممنونت میشیم:5:
دیگه چقدر FCW و OVM باید بدبخت باشه که JBL مسوولشون باشه:11:
حاجی ممنون بابت اخبار:34:
RE: خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
به به ماشالله همه بكس قديمي دارن برميگردن اول داوود و محمد M2JH حالا هم عليرضا هانتر عزيز...داداش دل ما هم برات تنگ شده بود،ايشالا با قدرت و مثل قديم بخش اخبار رو بتركوني...
به نظر من هم استوري لاين جريكو مزخرفه و فقط براي خالي نبودن عريضه هستش اگه استون كلد باهاش مسابقه ميداد عالي ميشد.
RE: خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
حالا چرا جریکو نگران کیفیت بازیشه؟؟؟؟؟
واقعا که!!! کسی بهتر از JBL نبود که پیشرفت اونا رو بررسی کنه؟؟؟؟
RE: خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
سلام دوستان .....
عكسهارو از Free2Upload و WrestleShareبراتون آپلود كردم ..... اميدوارم لذت ببريد .
http://www.free2upload.com/img008/xmjkf4fx42dowvh3g64.jpg
http://www.free2upload.com/img008/sr4f6d1ow8570jrhx4w1.jpg
http://www.free2upload.com/img008/uxbuo4l49dj4zf68kqrp.jpg
-----
http://www.wrestleshare.com/images/mif0y3moyhz9yj5r5e53.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/py91wnoa09xjb6xydq0a.jpg
http://www.wrestleshare.com/images/jjiqtr0a0gzs5vo4tewu.jpg
با تشكر ..... :34:
RE: خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
[align=center]سلام عليرضا جان دمت گرم باز گشتي اميدوارم بازم مثل قبل مفيد باشي واسه انجمن و به پست قبليت بازگردي
ممنون از اخبارت [/align]
RE: خبر های امروز دنیای کشتی کچ(ALIREZA HUNTER (
ح*ر*و*م*ش عجب خونه ای داره(طرفداراش ناراحت نشن شوخی کردم البته مثل اینکه این بدبخت تو انجمن ما طرفدار ندار)