RE: تمام ویدیو گیم های wwe
سلام
Smack Down vs. Raw: Online
1. قراره كي بياد
2.هر چي اطل پطل ازش داري بزار
3.(خيلي مهم):مي شه افلاين بازيش كرد.يعني اين كه خودت جف هاردي رو برداري بعد واسه پي سي هم يه يار انتخب كني و با هاش بازي كني(منظورم اينه كه ميشه با پي سي بازي كرد يا اين كه فقط بايد انلاين با افراد ديگه بازيش كرد؟)
با تشكر
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ali Reza JH
سلام
Smack Down vs. Raw: Online
1. قراره كي بياد
2.هر چي اطل پطل ازش داري بزار
3.(خيلي مهم):مي شه افلاين بازيش كرد.يعني اين كه خودت جف هاردي رو برداري بعد واسه پي سي هم يه يار انتخب كني و با هاش بازي كني(منظورم اينه كه ميشه با پي سي بازي كرد يا اين كه فقط بايد انلاين با افراد ديگه بازيش كرد؟)
با تشكر
سلام
بازیSmack Down vs. Raw: Onlie توسط کمپانی THQ برایPC منتشر شد.
این بازی یازدهمین بازی از بین سری بازیهای اسمکدان است و عنوان چهارمین را از بین بازیهای کمپانی THQ را از آن خود کرده.
ارائه بازی به 19 سپتامبر 2008 بر میگرده و انتظار میره که در سال 2010 قابلیت آنلاین آن برای کشورهای آسیایی منتشر بشه.
این گیم فقط مخصوص برندهای راو و اسمکدان است.
این بازی هم قابلیت بازی با موس و کیبرد را داره و هم با کنترلر
هم اکنون می توان بصورت افلاین بازی کرد ولی حالت آنلاین آن از 2010 به بعد خواهد بود.
در حالت آنلاین بازیکنان قادر خواهند بود به صورت آنلاین همدیگر را چالنج کنند یا کشتی گیران و... را که ساخته اند را با دیگران خرید و فروش کنند.
سایر قسمت ها مانند دیگر بازی های THQ خواهد بود.
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
ببخشید رضا جان راجع به کنسول Wii یکم توضیح میدی؟
خیلی ممنون:34:
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
حتما
بفرما آقا بابک
فقط چون انجمن قسمتی برای Wii نداشت همینجا میذارم.
تلفظ این کنسول وی هست
Wii نام کنسول نسل هفتم ساخته شرکت نینتندو است
در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۶ عرضه شد.
آمار فروش آن برابر است با ۱۳.۷ میلیون دستگاه است.
پر فروشترین بازی آن Wii Sports با ۱۱ میلیون نسخه می*باشد
ابعاد این دستگاه عبارت است از ۱۷۵در۲۱۵.۴در۴۴ میلی متر و تنها در رنگ سفید منتشر می*شود که البته با روکش*هایی می*توان به رنگ های صورتی٬ آبی و حتی سبز تبدیل کرد.
وزن آن برابر ۲.۱ کیلوگرم است که در مقابل رقیبان خود سبکترین وزن را دارد
یک سیستم تهویه ۶ سانتی*متری این کنسول را خنک می*کند
دسته*های وی از تکنولوژی رامبل بهره مندند که به وسیلهٔ آن قطعه الکترونیکی حرکت را حس می*کند. مثلاْ می*توان دسته را مانند چوب بیسبال در دست گرفت و مانند ضربه زدن به توپ از آن استفاده کرد. قطعه با استفاده از سرعت و زاویه حرکت اطلاعات مشابه را در کنسول ثبت می*کند و توپ فرضی به جایی می*رود که اگر دسته، چوب بیسبال بود به طور واقعی می*رفت. این مساله باعث برتری شدید نسبت به رقیبان شد و باعث شد فروش آن این چنین بالا برود وگرنه به علت سخت افزار ضعیف نسبت به رقیبان نباید اصلاْ در رده نسل هفتم کنسول*ها قرار بگیرد. نتایج نشان داده است که این ورزش ها موجب لاغری و تناسب مطلوب بدن هم می*شوند
سی*پی*یو آن فقط ۷۲۹ مگاهرتز است که در مقابل پلی استیشن ۳ که دارای هفت SPEکه فرکانس هر کدام از آنها ۳.۲ گیگاهرتز است، حرفی برای گفتن ندارد و به همین دلیل بازی*های وی از گرافیک پایین تری برخوردارند. جی*پی*یو آن هم ساخت شرکت ای*تی*آی است
این کنسول یک یازدهم دو رقیب خود، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳، برق مصرف می*کند که واقعا شگفت آوره
قیمت رسمی آن ۲۹۹ دلار برآورد شده*است
ولی کنسولی هیجانی هست فقط موندم با دسته ها چه طور سوئیت چین میوزیک میشه زد!!!
با تشکر:34:
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
نقل قول:
هم اکنون می توان بصورت افلاین بازی کرد ولی حالت آنلاین آن از 2010 به بعد خواهد بود.
دوست عزيز حالا اينو كجا ميفروشن(افلاينش)[hr]
نقل قول:
ارائه بازی به 19 سپتامبر 2008 بر میگرده و انتظار میره که در سال 2010 قابلیت آنلاین آن برای کشورهای آسیایی منتشر بشه.
اقا اگر ممكنه يه 5،6 تا عكس از اين بازي كه ميگي نسخه[size=xx-large]پي سيش[/size]رو بزار
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
ممنون رضا جان چقدر جالب.
اگه اینطور باشه در Sd vs Raw فینیشر های مثل RKO, 619, Sweet chin Music و.....
زدنش خیلی سخت میشه که مثلا برای RKO بازی کننده باید یه حریف فرضی را بهش RKO بزنه؟؟؟؟ این دیگه خیلی جالبه:4:
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
مرد میخواد شوتینگ استار برس بزنه فینیشر ایوان برن رو میگم:23:
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
na doostan eshtebah nakonid baraye zadane fanha az daste estefade mishe az control estefade nemishe
RE: تمام ویدیو گیم های wwe
دوستان
اين طوريا هم نيست
وي بازها بازي هايي مثه كشتي كچ رو با همون دسته كنترلر منتها اين دفه با دكمه هاش بازي ميكنن
و گرنه فك كنين يارو بخواد فن: دس سوانتون بمب رو بزنه
از نظر شما مرگش حتمي نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟