برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
[size=x-small][align=center]
اعلام شده كه ستاره هاي راو در حال حاضر ضعف زيادي دارند و وينس كه اين برند رو بزرگترين و قديمي ترين برند كمپاني ميدونه در صدد كمك كردن به برند است . گفته ميشه كمپاني در جريان درفت سال پيش كمك شاياني به SmackDown كرد و اين برند رو بيش از پيش قدرتمند ساخت اما اعلام شده امسال نوبت به راو است . سال پيش اسمك دَون كه تازه قرارداد تلوزيوني بسته بود در صدد تقويت خود بر اومد و وينس با انتقال Triple H, Jeff Hardy و جيم رُس سعي كرد كه قرارداد تلوزيوني خودش رو مستحكم بكنه و قدرت رو به MyNetworkTV ببره . WWE رسما اعلام كرد ستاره هاي راو و اي سي دبليو ضعف بسيار زيادي دارند و اين درفت اين دو برند رو بيش از پيش تقويت خواهد كرد . همچنين WWE رسما اعلام كرد ستاره هايي مانند John Morrison and The Miz به صورت جداگانه بعد از درفت فعاليت خواهند كرد و به صورت singles در مسابقات شركت ميكنند . همچنين انتظار ميره كمپاني دوباره چند اخراج رو انجام بده و ستاره هايي كه درفت ميشوند مطمئنا اخراج نخواهند شد . كمپاني نميخواهد مانند سال پيش ستاره هايي مانند **** كريزي و چاك پالومبو و ... رو كه درفت كرد و بعدش اخراج شدند اين رويداد دوباره روي دهد . همچنين اعلام شد بايد در هفته درفت رسما منتظر حضور DH Smith هم باشيم
[/align][/size]
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
دیدید گفتم راو ضعیفه
حالا شما باز بگید اسمک ضعیفه
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
خدارو شکر که این میز و مرسن رو از هم جدا کرد:30:
ولی فک نکنم میز بتونه انفرادی خوب کشتی بگیره؛کاشکی اخراجش کنه:4:
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
میز عمرن بتونه خوب بازی کنه و ببره ولی جان موریسون خیلی خوب و قشنگ بازی میکنه و قوی تر هم هست.
داریم به درفت تیکر نزدیک میشیم :9:
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.WrestleMania
رنتینگ راو که حداقلش 2 برابر اسمک بعد از چه لحاظ ضعیفه ؟
[align=center][size=x-small]
البته دقت داشته باشيد كه دو برابر بودنش مقابل اسمك مهم نيست ، راو چون يه برند خيلي قديمي و پايه اصلي كمپاني هست خيلي انتظارات بيشتري از اون ميره الان هم كه ريتينگش بالا هست به علت شركت نكردن ستاره هاي اسمك دَون تو هفتگي هاي اسمك و عوض شركت كردن در راو است
[/size][/align]
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
به نظر من وینس همه ی سوپراستار ها رو 1 برند می کرد جذاب تر بود:4:اون وقت هر شو می شد 5 ساعت :4:
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
به نظر منم همه استارها تو همه برندها شركت كنن خيلي جذابتره.
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
یک سوالی دارم : dh smith پسر گلدبرگ هست ؟
RE: برنامه هاي بزرگ براي درفت امروز
نه ، ايشون اينجوري كه تو اف سي دبليو عنوان شده پسر بريتيش بولداگ هستند ولي اساساْ تو خانواده هارت هستند