Sting در WWE هال آف فيم ميشود
[size=x-small][align=center]
گفته ميشه Sting در امسال از دنياي كشتي كج خداحافظي ميكنه و اون هم مصدوميت هاي پي در پي و دردهاي شديدي هست كه داره ، منابع زيادي خبر دادند كه Sting امسال در WWE به مراسم WWE Hall of Fame ميره
گفته ميشه تي ان اي وي رو از مقام TNA World Heavyweight Champion بركنار كرد تا ديدار آخر و ريواري آخرش رو با ميك فولي داشته باشه
گفته ميشه Sting رابطه بسيار خوبي با Vince McMahon داره و جديدا هم يك دي وي دي با نام WCW footage منتشر شده كه گفته ميشه رابطه مستقيمي با حضور استينگ در هال آف فيم هاي دبليو دبليو اي دارد
[/align][/size]
RE: Sting در WWE هال آف فيم ميشود
کاش یه دو سه ماه قبل از رسلمینیا بیاد و یکم کشتی بگیره.