عدم حضور ری میستریو در شوهای مکزیک مقامات رو ناراحت کرده
[size=small]توری به زودی در مکزیک برگزار خواهد شد.
این تور فقط مخصوص برند راو هست.
مقامات مکزیکی از حضور نداشتن ری در این تور به دلیل درفت شدن او به راو بسیار ناراضی هستن.
اونا میگن که ما فقط به دلیل حضور ری خواستار برند راو شدیم.
در تبلیغات مسئولین اوماگا رو جایگزین ری کردن.
معلوم نیست که آیا اوماگا هم به راو خواهد رفت یا خیر.
این تور در اواخر ماه می برگزار میشود.
[/size]
RE: عدم حضور ری میستریو در شوهای مکزیک مقامات رو ناراحت کرده
نقل قول:
مقامات مکزیکی از حضور نداشتن ری در این تور به دلیل درفت شدن او به راو بسیار ناراضی هستن.
اسمکدان یا راء ؟
RE: عدم حضور ری میستریو در شوهای مکزیک مقامات رو ناراحت کرده
منظورم مقاماتی هستن که از کمپانی برای حضور در مکزیک دعوت به عمل آوردن.
RE: عدم حضور ری میستریو در شوهای مکزیک مقامات رو ناراحت کرده
حالا یه شب که چیزی نیست میتونست بره.کل مکزیک طرفدار ری هستند اونوقت اوماگا بره:24:
RE: عدم حضور ری میستریو در شوهای مکزیک مقامات رو ناراحت کرده
خدایی نا مردیه!:27:
مثل اینکه تور آفریقا باشه و اوماگا نره!!!:4: