برد جان سینا و باتیستا در مقابل لگسی
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
پس از اتمام راء باتیستا اعلام کرد که 3 عضو لگسی وارد رینگ شوند و یک بازی هندیکپ 3 به یک بین خودش و لگسی برگزار بشه ولی پس از لحظاتی باتیستا گفت که دروغ گفت و او یک هم تیمی برای خودش پیدا کرده است . آهنگ
جان سینا زده میشه . در اواخر بازی رندی اورتون برای زدن آر کی او به سینا آماده میشه ولی موفق نیست و باتیستا با جان سینا تگ میشه . در همین زمان باتیستا یک پاور بمب به کودی رودز میزنه و پشت سر اون نیز جان سینا یک
اف یو به دیبیاسی میزنه و همزمان کودی رودز و دیبیاسی را پین فال می کنند و برنده ی بازی می شوند .
RE: برد جان سینا و باتیستا در مقابل لگسی
یعنی چی !!!؟؟؟ تا حالا ندیده بودم بعد از شو مسابقه برگزار بشه قبل از شو دیده بودم !
جزء مسابقات دارک مچ بود ؟
RE: برد جان سینا و باتیستا در مقابل لگسی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Shayan_TripleH
یعنی چی !!!؟؟؟ تا حالا ندیده بودم بعد از شو مسابقه برگزار بشه قبل از شو دیده بودم !
جزء مسابقات دارک مچ بود ؟
بله دارک مچ بوده است . دارک مچ میتونه هم قبل از برگزاری شو اصلی انجام بشه و هم بعدش و همان طور که میدانید این جور مسابقات فقط مختص دیدن تماشاگران است و بر روی شبکه های تلویزیونی پخش نخواهد شد .
RE: برد جان سینا و باتیستا در مقابل لگسی
چه جالب!:4:
من نمیدونستم که دارک مچ بعد از شو هم اجرا میشه!:37:
مرسی حامـــــــــــــــد جوووووووووووووووون!!!!
:34: