شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
همان طور که مطلع هستید در جلسه کنفرانسی که هفته گذشته وینس مکمن با سران کمپانی WWE داشته وی صحبت هایی را رباره شو جدید چهارشنبه شب ها کرده بود ، او اکنون گفت من فقط یک سری از ایده هایی را که قرار بود عملی بشود را در آن جلسه ذکر کردم و ذکر من دلیل بر قطعی شدن حرف هایم نمی شود
شو جدید چهارشنبه شب ها یکی از بخش های صحبت من بود که به این نتیجه رسیدیم که این شو را منتفی کنیم و هیچ برنامه خاصی برای بوجود آوردن این شو جدید نداریم
RE: شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
RE: شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
نقل قول:
نوشته اصلی توسط AREF TAKER
شو اسمش چي بود؟؟؟
Wwe Superstars
RE: شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
یعنی WWE Superstars که 4 اپیزودش انجام شد کنسل شد ؟! :o
RE: شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
RE: شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
RE: شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
دوستان این شو یک شوی جدید بود و قرار بود پنجمین شو باشه
Raw در روز های Monday
WWE Superstars در روز های Thursday
ECW در روز های Tuesday
Smackdown در روز های Friday
این شو قرار بود در روز های چهارشنبه که میشه Wednesday برگزار بشه که کنسل شد و در نتیجه آرمان باید عکس های WWE Superstars رو همچنان بذاره:4:
RE: شـو جـدیـد چهارشـنبه شــب ها کنسـل شــد
چه راحتن ملت!:4:
میگه به کارم نمیاد پس تعطیل!!!!:55: