دیشب در جریان NBA مسابقه بین Orlando Magic و Boston Celtics جان سینا حضور داشت . سینا که از Boston است لباس Orlando Magic را پوشیده بود .
عکسی از سینا در NBA :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
دیشب در جریان NBA مسابقه بین Orlando Magic و Boston Celtics جان سینا حضور داشت . سینا که از Boston است لباس Orlando Magic را پوشیده بود .
عکسی از سینا در NBA :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اه اه اه اه اه اه اورلاندوییه .......... فقط : Los Angles Lakers :34:
قبلا روی آلبومشم عکسش با لباس اورلاندو بود
ممنون سینا همیشه در همه جا حضور داره و فعال هست.در عکسهای قبلیش هم لباس همین تیم یعنی اورلاندو رو پوشیده بود.
خوب یکی از دلایل محبوبیت بین عده ای همین فعالیت شدیدش هستش که الان اینقدر بهش بها میدن
که البته همین فعالیت شدیدش باعث دشمن تراشیدنش هم کرده
دمش گرم.خيلي خوش تيپ و باحاله.