کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
همونطور که همه می دونید کمپانی دابلیو دابلیو ای افت زیادی کرده و دیگر ریتینگ های بالا شو از دست داده. دابلیو دابلیو ای سال هایی هم داست که تو اوج بود. شما در این نطرسنجی سال هایی که فکر می کنید دابلیو دابلیو ای در اوج بود رو با نظر دادنتون مشخص کنید. اگه توضیح درباره سال ها خواستید به من بگید.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
مطمعنآ قبل از سال 2002 و تبديل شدن كمپاني به WWE كمپاني يه چيز ديگه بود.خيلي سخته WWF رو با WWE مقايسه كنيم.اون موقع همه چيز عالي بود استارا،مسابقات،استوري لاين ها و...
من به شخصه سال 2001 رو خيلي دوست دارم.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
اتفاقا اوج کار WWE تو سال 2003-2004 بود که گلدبرگ در راو وبراک وبیگ شو در اسمک بودند
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
سال 2006 و 2007 بهترین سال های کمپانی WWE بود !
برگشت ای سی دابلیو , استار های خوب کمپانی و ... !
به نظر من قبلا از سال 2000 رو نباید میزدی تو نظر سنجی چون عنوان رو زدی Wwe نه Wwf !
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
من 2002 یا قبلشو دوست دارم.ولی آغاز سال2009 برام عالی بود به خاطر قهرمانی جف.
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
از سال 2002 اوج کار شروع شد ، تو هر پی پی وی یک برنده جدید کمربند WWE داشتیم ، تو سال 2003 تو برند اسمک دَون تمامی **** استار های مطرح حضور داشتند : آندرتیکر ، براک لزنر ، جان سینا ، کرت انگل ، ادی گررو ، بوکر تی ، بیگ شو ، کریس بنوا و ... حالا تو راء هم شان مایکلز ، گلدبرگ ، باتیستا ، تریپل اچ ، کوین نش ، جریکو بودند
از نظر من اون دوران رو نمیشه گفت دوران اوج ، دوران رویایی میشه گفت
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
اگه بخوایم بهترین دوران WWE رو بگیم من هم بهترین دوران WWE رو سال 2002 و 2003 میدونم.
چون واقعا هم اون دوره بهترین اساتار ها رو در اختیار داشت WWE
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
از نظر من سال 2001 فوق العاده بود ... 98 و 2000 و 2005 هم خوب بودند !
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
منم با معين عزيز موافقم كه سال 2003 يك سال فوق رويايي بود چون همه اسطوره هاي WCW و WWF بودن و همه شون هم تو اوج خودشون بودن...
RE: کمپانی دابلیو دابلیو ای در چه سال هایی در اوج خودش بود ؟
2003-2004 همین را بدونید که مثل اونروزا را وینس ندید ونخواهد دید .................