دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
دیروز May 23 دهمین سالگرد مرگ اوون هارت بود . او کوچکترین فرد خانواده Stu Hart از بین 12 بچه بود .
او در تاریخ May 23, 1999 در جریان برگزاری پی پی وی Over The Edge زمانی که در داشت از بالا به رینگ میامد طناب او پاره شد و به گوشه رینگ از فاصله 24 متری با سینه سقوط کرد و درگذشت .
او 34 سالگی خودش را 2 هفته پیش توسط همسر و 2 بچه خود جشن گرفت .
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
اسم پي پي وي The Edge نبود Over The Edge بود.
من يه هفتگي دارم كه ماله 2هفته قبل همين PPV است.
لازم به ذكره كه اون موقع اون هارت در لباس بلو بليزر بوده و در پي پي وي Over The Edge مي خواست سر كمربند بين قاره اي در برابر پدر خوانده بازي كنه.
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
نقل قول:
لازم به ذكره كه اون موقع اون هارت در لباس بلو بليزر بوده و در پي پي وي Over The Edge مي خواست سر كمربند بين قاره اي در برابر پدر خوانده بازي كنه.
حالا دیگه کم مونده که مرگ اون هارت رو بندازید گردن من :4:
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
عكس لورفته از حاج مرتضي:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دوستان اين عكس رو خودم شخصا گرفتم.
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
البته اون خانمی که در پشت سر بنده قرار دارد در حال هدایت توسط بنده بودند که متاسفانه از دید بد برداشت شد :4:
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
مرتضی آبرومونو بردی.تو شب عینک می زنند ؟ چرا داهاتی بازی در می یاری. تازه بی غیرت دختررو باید بچسبی نه کمربندرو.
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
يك سوال مگه نگفتند اوون هارت توسط اندر تيكر از ارتفاع پرت شد پايين و همان جا مرد:15: با تشكر
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
اصلا اونموقع با تیکر بازی نداشته که با Godfaher :4: بازی داشته میخواسته عین اون کاری که در رسلمنیا 12 شان کرد را تکرار کنه که بیچاره بخت با هاش یار نبود طنابش پاره شد .
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
مرتضي باورم نميشد كه يه قاتل باشي:28:آدم چه قدر ميتونه بي رحم باشه كه بچه ي كوچيك يه خانواده رو بكشه.:2:حداقل برت رو ميكشتي:4:
RE: دهمین سالگرد مرگ Owen Hart
اقا الان اين صحنه كه پرت شده است هستش ويديوش يا نه خودم ميدونم صحنه ي پرتاب را قطع كردن اما همون لحظه كه داره مياد پايين هست:34: