اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند )
خب دوستان عزیز همان طور که مطلع هستید انجمن امروز در خطر ف*ی*ت*رینگ قرار داشته و دقایقی پیش باز شده
از این پس از تمامی کاربران عزیز درخواست دارم چه بخواهند در بخش اخبار یا هر جایی دیگه تاپیکی بزنن و یا پستی بدن از دادن کلمه س*و*پ*ر استار شدیدن خودداری کنن و فقط از کلمه " استار " استفاده کنند
این کلمه یکی از علت های ف*ی*ل*ت*ر شدن انجمن ما بوده و مدیران عزیز همچنان دارند این انجمن رو از چنین کلماتی پاک سازی میکنن
پس خواهش می کنم اگر برای این سایت و کار ما ارزشی قائل هستید همکاری کنید
با تشکر
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
ممنون معین جان .
به دلیل این که این روز ها خبر از برادر کندی زیاده از می س - ت - ر - هم زیاد استفاده نشه.
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
فکر کنم خود کمپانی هم برای راحتی کار ما ایرانی ها ممنوعیت استفاده از کلمه ی ****استار رو اعلام کرده بود.!!!
بهتره از کشتی گیر استفاده کنیم.
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
من از دوستان واقعا عذر می خوام چون اصلا نمی دونستم اون کلمه در خبر مت مشکل ساز میشه.از این به بعد هم حواسم را سه برابر جمع می کنم.
خلاصه ببخشین:34:
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
آهان!
من تا الان فکر می کردم که این کلمه به تنهایی اومده،نگو منظورش استار بوده!:55:
به روی چشم داش معین!:3:
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
میگم کلمه ی ری می*سُتر*یو رو چکار کنیم.
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
فقط بنويس ري نميخواد فاميل و اسم پدر و شماره شناسنامه و ... رو هم بنويسي:4:
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
به سبک سیاوش آریا " ری ماستریو " هم میتونید بگید :4:
RE: اطلاعیه بسیار بسیار مهم در بخش اخبار ( کاربران حتماً مطالعه کنند
می گم آرمان اگه اسم هارو هم به انگلیسی بنویسیم گیر می دن ؟