آپدیت:اطلاعاتی جدید در مورد پی پی وی Breaking Point
قبلا شما اخباری از اینکه پی پی وی Unforgiven به WWE Breaking Point تبدیل شده رو شنیده بودید.
اما طی اخبار جدید سایت Bell Centre (مکان بر گذاری پی پی وی) اقدام به نوشتن اصلاعاتی از این پی پی وی کرده که به شرح زیر است:
"شبی که در ان همه مسابقات به صورت submission match برگذار میشه.
سوپراستار های دبلیو دبلیو به هم دیگه فشار ودرد های زیادی رو می یارن.
چه کسی در این پی پی وی قدرت , توانایی داشتن تصمیم و تحمل درد رو داره تا بتونه یکی از بازماندگان این پی پی وی باشه؟"
اخبار و گزارشات نشون میده همه مسابقات این پی پی وی به صورت سابمیشن است.
یا اصلا شاید فقط main events این پی پی وی که ممکنه از را یا اسمکدان یا ای سی دبلیو باشه به صورت سابمیشن بر گذار بشه.
این پی پی وی در تاریخ 13 سپتامبر در Montreal برگذار میشه.
RE: آپدیت:اطلاعاتی جدید در مورد پی پی وی Breaking Point
نقل قول:
نوشته اصلی توسط THE MASTER OF 619
شبی که در ان همه مسابقات به صورت submission match برگذار میشه.
خوب پس اینجوری بایدحتما دوبار شاهد نواخته شدن اهنگ جان سینا باشیم:11: (طبق معمول):27::26:
RE: آپدیت:اطلاعاتی جدید در مورد پی پی وی Breaking Point
تو این پی پی وی :
1. آندرتیکر
2. شان مایکلز
3. تریپل ایچ
4. جان سینا
5. بیگ شو
احتمال پیروزیشون خیلی زیاده . ولی بنظر من PPV خسته کننده ای و اعصاب خورد کنی میشه .