مت هاردي صفحه توئيترش را آپديت كرد:جف WWE را ترك نميكند
سلام
مت هاردي هم اكنون صفحه توئيترش را آپديت كرد و گفت:
جف هرگز WWE را ترك نميكنه و او بعد سامراسلم باز خواهد گشت.ما هرگز براي بار ديگر هاردي بويز را تشكيل نخواهيم داد.
----------------------------
ريتينگ Superstars هم در حين انجام شوء 1.0 بود و در پايان به 1.2 رسيد
با تشكر
RE: مت هاردي صفحه توئيترش را آپديت كرد:جف WWE را ترك نميكند
می شه لطفا یکی لینک صفحه توییترش رو بده؟
RE: مت هاردي صفحه توئيترش را آپديت كرد:جف WWE را ترك نميكند
موضوع تایید میشه ؛ اما یه اشکال کوچیک در ترجمه بود
آخرین پست : من و جف ممکن نیست دیگه با هم تیم بشویم ، و جف هم بعد از سامر اسلم با WWE خواهد بود
http://*******.com/MATTHARDYBRAND
-----------------
در مورد ریتینگ ســوپراستارز هم ریتینگ 1.0 بود از شبکه WGA و اون ریتینگ 1.2 برای TNA از شبکه WGA بود نه شبکه Spike Tv
RE: مت هاردي صفحه توئيترش را آپديت كرد:جف WWE را ترك نميكند
فکر کنم یک نکته کلیدی تو صحبت هاش است و اونم اینه که جف در اسمک دان بعد از سامراسلم WWE رو ترک میکنه .
RE: مت هاردي صفحه توئيترش را آپديت كرد:جف WWE را ترك نميكند
Age shoma Smackdown! 21/08/2009 ra dide bashid ,mibinid ke Hardy Boyz Bazgashte va dar Mosahebeye ba'd az Bazi , Matt Hardy E'lam mikonad ke man o Jeff dobare be Balatarin Jaigah Bazgashte va shayad Ghahreman e Tag Team Shavim.
Be tor Kolli Hardy Boyz Dobare Shekl Gerefte.
Amma emkan e inke Matt dar in Screwjob sherkat dashte bashe Hast :
Summerslam 2009 : Jeff , Punk ro dar hadde Marg Zade ke ye dafe MAtt miad too ring
1) Shayad Dobare Bezanadesh va komak be Punk kone
2) Shayad Be jeff bege bhoro bala az nardeboon va ghabl az inke berese be bala, Matt Nardeboon + Jeff ro baham Shoot mikone paiin.
Be Har Hal be nazare man :
Emkan Bazgasht Hardy Boyz va Team Shodan Jeff o Matt bedon e Hasoodie Matt 50 % Ast
Emkan Hasoodi e Dobareie Matt va Bakht Dar Summerslam 40 % Ast.
digar mavared (Mesle interference digaran va ...) 10 % Ast
__________________________________________________
Man az Poste baadi Ba fonte Farsi Minivasam chon alan taze Windows Ava Kardam.
RE: مت هاردي صفحه توئيترش را آپديت كرد:جف WWE را ترك نميكند
آقای Charismatic Enigma فینگلیش نوشتن در این فورم ممنوع است
برای اینکه اولین پست بود ، پستتون رو پاک نکردم اما در صورت تکرار پست شما پاک میشه و جریمه میشوید