مین ایونت تلویزیونی ای سی دبلیوی امشب , بازگشت تیکر در اسمک دَون
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
- گزارش شده است که مین ایونت تلویزیونی ای سی دبلیوی امشب تکرار بازی شان مایکلز و آندرتیکر در رسلمینیا 25 است ، منظور از تکرار ریمچ نیست و تکرار ویدیوی بازی این دو است
- همچنین گفته شده است که آندرتیکر در اسمک دَون این هفته باز می گردد و درگیری اش با سی ام پانک را آغاز می کند
RE: مین ایونت تلویزیونی ای سی دبلیوی امشب , بازگشت تیکر در اسمک دَون
درگیری تیکر و پانک
واقعا مسخرست این درگیری
درسته تیکر پا به سن گذاشته ولی هر چی باشه پانک به تیکر نمیخوره!
RE: مین ایونت تلویزیونی ای سی دبلیوی امشب , بازگشت تیکر در اسمک دَون
درسته شاید پانک به تاکر نخوره ولی درگیریشون زیباست مانند در گیری پانک با باتیستا که واقعا چیزی کمتر از باتیستا در بش 2008 نداشت