الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
ســلام.
گـروه Fozzy بـه همراه كــريس جــريــكو البــوم مشــتـركــي رو در 10 ژانويـه 2010 بـه بازار خـواهنـد داد .
ايـن الـبوم توسـط كمپـاني riot entertainment وارد بازار خواهد شد.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نمونه اي از اين كار بـه نـام Let The Madness Begin منتشــر شده كه براي دانلود گذاشتم.
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
Let The Madness Begin » Size : 3.5 MG » Download » [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
بــــــــاي.
RE: الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
چقدر مسخره هر کی از راه رسیده شده خواننده اون از سینا و میستریو این هم از جریکو اه دیگه گندشو در اوردن به خدا درست گفته هر کی از مادرش قهر کرده رفته خواننده شده......:17:
(چون کریس دوست نداره مورد تشویق قرار بگیره این طوری گفتم/.):24:
RE: الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
نقل قول:
نوشته اصلی توسط فریبرز
چقدر مسخره هر کی از راه رسیده شده خواننده اون از سینا و میستریو این هم از جریکو اه دیگه گندشو در اوردن به خدا درست گفته هر کی از مادرش قهر کرده رفته خواننده شده......:17:
(چون کریس دوست نداره مورد تشویق قرار بگیره این طوری گفتم/.):24:
كي گفته كريس تشويق نداره.
خودم و كساني ديگه طرفدار پرپاقرص كريس هستيم.
لطفا به استارها توهين نكنين.
---------------------
كاور اين البوم به تايپيك اضافه شد !
باي.
RE: الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
اولا که به کریس جریکو و هیچ استار دیگر توهین نکنید چون هر کدام طرفداران خاص خود را دارند .
در ضمن کریس جریکو جدیدا خواننده نشده بلکه اگر اشتباه نکنم قبلا هم البوم یا ترکی بیرون داده بود و لقب خودش رو هم The Ayatollah of Rock 'n' Rolla گذاشته بود .
RE: الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
درسته .
من از Survivor Series 2005 ( قبلش ) تو استوریلاینش با سینا یادمه همش با میکرفون کار میکرد و Battle میزاشتن .
در ضمن فکر کنم آقا فریبرز منظورش این بود که , چون کریس تو مصاحبه هاش اعلام کرده دوست داری هیل باشه و از طرف کسی تشویق نشه این حرف رو زدن !
RE: الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
[size=small]خوب دوست عزیزمون راست گفته همه بهش گیر میدین.
الآن مثلا تریپل ایج آهنگ بخونه من میگم به به و چه چه؟
هر کسی یه تخصصی داره دیگه خوانندگی که کشک نیستش.
یه گروه زپرتی راک پیدا کرده تا با هم تبلیغات کنن و پول در بیارن.
[/size]
RE: الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
نقل قول:
نوشته اصلی توسط فریبرز
چقدر مسخره هر کی از راه رسیده شده خواننده اون از سینا و میستریو این هم از جریکو اه دیگه گندشو در اوردن به خدا درست گفته هر کی از مادرش قهر کرده رفته خواننده شده......:17:
(چون کریس دوست نداره مورد تشویق قرار بگیره این طوری گفتم/.):24:
كي گفته كريس تشويق نداره.
خودم و كساني ديگه طرفدار پرپاقرص كريس هستيم.
لطفا به استارها توهين نكنين.
---------------------
كاور اين البوم به تايپيك اضافه شد !
باي.
اقا ساسان گل من نگفتم که تشویق نمیشه توی چند تا وب و جاهای دیگه خوندم که جریکو گفته اصلا دوست نداره مورد تشویق تماشاچیا باشه من توهین نکردم چقدر شما دیدتون منفیه من اخرش هم که گفتم این حرف من فقط مزاح بود/.....:34:
RE: الـبوم جـديد كـريس جـريكو به همـراه ( گـروه Fozzy ) + دانلـود موزيكـ
خداوکیلی تیپ رو حال کنید خوشتیپ ترین استار کمپانی همین جریکو هست بعدشم هانتر...به نظر من برای خوانندگی هم بسیار عالی هست چون صدای خیلی خوبی هم داره...
خیلی دوستت داریم جریکو:7: