اشلی ماسارو دیروز قراردادش با پل*ی بو*ی را به ثبت رساند
[size=small]دی*وای سابق WWE یعنی اشلی ماسارو در صفحه توتیر خودش مطالب جدید رو آماده کرد.
من به دفتر مجله پل*ی بو*ی رفتم و اونجا قراردادم رو هم امضا کردم و برای یه دوره دیگه آماده همکاری با این کمپانی شدم.
در راه عکاس مخصوصم هم دیدم و حدود 20 دقیقه هم با او گپ زدم.
واقعا روز خوبی بود.
[/size]
RE: اشلی ماسارو دیروز قراردادش با پل*ی بو*ی را به ثبت رساند
این اشلی نمیخواد دست از این کاراش برداره؟؟؟:55:
RE: اشلی ماسارو دیروز قراردادش با پل*ی بو*ی را به ثبت رساند
سلام.
ممنون ارمين جان.
در تايپيك زير ميتونين كاور پ**لي ب*وي Halloween 2009 با حضور اشلي رو ببينيد ::
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=20397
باي.
RE: اشلی ماسارو دیروز قراردادش با پل*ی بو*ی را به ثبت رساند