فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !! / اپدیت :: بیشاف !
[align=center]
هالک هوگان یکی از بزرگ ترین استاران پرو رسلینگ به تی ان ای پیوست ...
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
از لابلای صحبت های هالک :
" من میترسیدم دوباره به این حرفه برگردم .. ولی هر روز مردمی رو میدیدم که میگفتین دیگه بازی نمی کنی ؟
و حالا من بزگشتم ... تی ان ای کمپانی بزرگی هستش ..
من حالا بر این باور هستم که باید تغییراتی در تی ان ای ایجاد کنم ... "
[/align]
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
هالک هوگان که هیچ اگه گلدبرگ رو هم تی ان ای بگیره نمیتونه با دبلیو دبلیو ای رغابت کنه خوشحال نشه کسی:4:
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ري مستريو
اين بده يا خوب؟
اکسلنت . :4:
البته ما هر کسی قبول نمیکنیم , اما دیدیم سابقه داره پیرمرده , راش دادیم بیاد , نقشش هم کمرنگ کردم پررو نشه . :4:
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
ماليدي عرفان جون:4: به نظر من كه خيلي خيلي عالي شد هوگن كلي اعتبار مياره برا تي ان اي،اگه گلدبرگ رو بگيرن كه ديگه ميشه خود WCW!!
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
فکر کنم NWO دوباره راه بیوفته :7:
کاربر بالایی مواظب خودت باش .
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
دبلیو سی دبلیو داره زنده میشه رینگ رویایی دبلیو سی داره شکل میگیره وینس باید کاسه کوزشو جمع کنه بره ولایت.
new world order back
lets ready to rumble
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
دیگه باید وینس بره غاز بچرونه ... کار WWE همین الانش ام تموم شدست . یادمه چند وقت پیش یکی از بچه ها (نمیدونم کی بود) اومد تو یه تاپیکی گفتش که تی ان ای هرگز کسانی مثل شان ، باتیستا ، هانتر و تیکر نداشته و نداره ولی الان میبینیم که کسانی مثل بابی لشلی (مرد شکست ناپذیر ام ام ای) هالک هوگن (بزرگترین رستلر تاریخ ) کورت انگل ( دارنده مدال طلای المپیک و یک کشتی گیر کاملا حرفه ای ) یه استار خوش تکنیک مثل ای جی استایل و استارهای خوش اندامی مثل هرناندز و رهینو داره از نظر استار های زن هم که ناک اوتها اصلا قابل قیاس با دیواها نیستن کدوم دیوای WWE قدرت ODB و KONG رو داره یا کدوم تکنیک هاماندا رو داره ؟
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
فکر کنم دیگه وقتشه!
واقعا خوشحال شدم این مطلب را شنیدم.خیلی زودتر منتظر این خبر بودم و انتظار چنین روزی را داشتم.
نزدیک به یک سالی میشه که کلا دبلیو دبلیو ای را کنار گذاشته بودم ، چون به نظرم ارزش وقت تلف کردن را هم نداشت.
رقابت کردن به بزرگی و سابقه کمپانی نیست.کلا من سابقه را در هیچ مقایسه منطقی ملاک قرار ندادم و نمیدم.رقابت بین دو کمپانی به هوادار جمع کردنه.
در خبرها اومده بود که تی ان ای قصد داره برنامه ای را به دوشنبه شب ها منتقل کنه. ( رقابت با برنامه کودکان به نام راء )
همچنین در خبر ها اومده بوده که بیل گلدبرگ با پسرش به دنبال کمپانی می گردند که ارزش داشته باشه.فقط مونده اسکات هال.
بازگشت دوران رویایی دبلیو سی دبلیو را به تمام دوستداران آن دوران تبریک می گم.
خیلی دوست دارم در آینده نزدیک افرادی همچون اسکات هال و اریک بیشاف برای همکاری با این کمپانی اعلام آمادگی کنند.
خیلی دوست داشتم یک مسابقه بین کرت انگل و برت هارت ببینم ، امیدوارم این خواسته هم برآورده بشه.
هاک هوگن کم کسی نیست.ازدحام طرفدارها را در هنگام حضور او دیدید.پس دوستان که از تعداد تماشاگران کم تی ان ای صحبت می کنید ، منتظر افزایش تصاعدی تماشاگران تی ان ای باشید.
این کمپانی دو تن از بزرگتری کچ کارهای سبک هارکور همچون میک فولی و آبیس را داره.
در هر صورت جف جرت کاری کرد که ازش هنوز هم دارم تشکر می کنم ، و بدونید که این بیشاف نیست!!
آغاز دهه دوم قرن بیست و یکم مصادف با پایان کار دبلیو دبلیو ای که از سال 2002 آغاز شد.
با تشکر.
موفق باشید.
RE: فوری :: هولک هوگان به TNA پیوست !!
اسم شوء دوشنبه هارو به دیکسی پیشنهاد دادم , قراره بزاریم Nitro :4: