عکس العمل دبلیو دبلیو ای - مهمان راء 16 نوامبر - بیشتر
همانطر که اطلاع دارید هاک هوگن با امضای قرارداد به تی ان ای پیوست.
اما کمپانی دبلیو دبلیو ای در برابر این عکس العمل نشان داده است.
کمپانی دبلیو دبلیو ای پیوست هوگن و بیشاف به تی ان ای را اشتباه بسیار بزرگی خواند.
از طرفی در بک استیج دبلیو دبلیو ای این خبر بازتاب زیادی داشته که منجر به بحث بین استار ها شده است.
مهمان راء به تاریخ شانزدهم نوامبر در مدیسون اسکوار گاردن مشخص شد.
رودی پایپر در تاریخ مذکور در راء حضور خواهد داشت.
کمپانی دبلیو دبلیو ای پروفایل Courtney Taylor را از استار های ای سی دبلیو حذف کرد!
مصاحبه گر ECW بار و بندیلش رو جمع کرد و رفت!
[size=small]پروفایل Courtney Taylor از میان استارهای برند ای سی دبلیو حذف شد.
او در چندین شوهای ای سی دبلیو حضور داشت و در بک استیج مصاحبه هایی رو با استارها انجام میداد.
البته چندین هفته بودش که او در شوها دیده نمیشد.
گفته میشه که کمپانی جای او رو با Savannah عوض کرده.
مدل سابق Hooters هم اکنون در شو های FCW حاضر میشه.[/size]
RE: عکس العمل دبلیو دبلیو ای - مهمان راء 16 نوامبر - بیشتر
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Cowboy Bret Hart
همانطر که اطلاع دارید هاک هوگن با امضای قرارداد به تی ان ا پیوست.
اما کمپانی دبلیو دبلیو ای در برابر این عکس العمل نشان داده است.
کمپانی دبلیو دبلیو ای پیوست هوگنو بیشاف به تی ان ای را اشتباه بسیار بزرگی خواند.
از طرفی در بک استیج دبلیو دبلیو ای این خبر بازتاب زیادی داشته که منجر به بحث بین استار ها شده است.
مهمان راء به تاریخ شانزدهم نوامبر در مدیسون اکوار گاردن مشخص شد.
رودی پایپر در تاریخ مذکور در راء حضور خواهد داشت.
کمپانی دبلیو دبلیو ای پروفایل Courtney Taylor را از استار های ای سی دبلیو حذف کرد!
[hr]
غلط املايي[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: عکس العمل دبلیو دبلیو ای - مهمان راء 16 نوامبر - بیشتر
از شما بسیار متشکریم که دست به چنین کار مفید و با ارزشی در چنین انجمن تخصصی ای زده اید.
اسپم های شما بسیار مفید و حائز اهمیت بوده لذا از شما درخواست می شود که به کار خود ادامه داده و با استمرار بر آن جای جای این انجمن را از ازدحام چنین غلط های املایی خالی کنید.
بدانید که در این راه تنها نیستید و اسپمرهای ماهری با استعدادهای شکوفا در این زمینه در حال رقابت با شما هستند پس در این صورت باید با حسن نیت قدم در این راه گذاشته تا به عنوان اسپمر اول سال معرفی شوید.
در آخر باید خدمت شما اسپمر گرامی عارض شوم که ال در کلمه Hulk تلفظ نمی شود!
با تشکر از زحمات فراوانی که برای دستیابی به ایستگاه های بالا در زندگی خود می کشید.
موفق و سر بلند باشید.
RE: عکس العمل دبلیو دبلیو ای - مهمان راء 16 نوامبر - بیشتر
مسئولان دبلیو ای دارن احساسی عمل میکنن و در واقع با این جور کارا دارن وجهه ی خود شون رو خراب می کنن در ضمن هوگن در این سن و سال فقط به درد تی ان ای می خورد!