استینگ در سال 2010 بازنشست نخواهد شد!! / هوگن
استینگ استار فعلی کمپانی تی ان ای در جدید ترین سخنان خود اعلام کرده است که در سال 2010 قصد بازنشستگی ندارد.
استینگ اعلام کرده من در تلویزیون باقی خواهم ماند .
کمپانی تی ان ای هم در پاسخ اعلام کرده که استینگ تا هر زمانی که بخواهد می تواند در تی ان ای به فعالیت خود ادامه دهد.
بر اساس دیگر گذارشات استینگ تا یک دوره زمانی طولانی با تی ان ای خواد ماند!
نقش هاک هوگن تقریبا در در تی ان ای مشخص شد.
او در نقش جنرال منیجری به کار خود ادامه خواهد داد.
او همچنین اعلام کرده است که من به تی ان ای آمدم تا آن را اداره کنم.
RE: استینگ در سال 2010 بازنشست نخواهد شد!! / هوگن
این اداره کردن یک موقع تو گلوش گیر نکنه؟:26:
RE: استینگ در سال 2010 بازنشست نخواهد شد!! / هوگن
هون الان نقش جف جررت رو در زمان ریاست داره.
RE: استینگ در سال 2010 بازنشست نخواهد شد!! / هوگن
نه این اداره منظورش در همون نقش جنرال منیجری هست.