دِ موتور سیتی مشینگانز بـر روي پـسـتـر TNA : Final Resolution 2009
ســـلام.
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[align=right]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
RE: دِ موتور سیتی مشینگانز بـر روي پـسـتـر TNA : Final Resolution 2009
آخه مرد مومن این مگه می تونه پستر باشه . اینگار از بقل با چکش زدن لهش کردن. این اصلا کیفیت ندداره بعید می دونم این گستر باشه.
RE: دِ موتور سیتی مشینگانز بـر روي پـسـتـر TNA : Final Resolution 2009
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The PhenomeNal
آخه مرد مومن این مگه می تونه پستر باشه . اینگار از بقل با چکش زدن لهش کردن. این اصلا کیفیت ندداره بعید می دونم این گستر باشه.
ُســـلام.
حســام جان فعلا تنهــا پسـتري كه منتشــر شــده هميــنه . اگــه پـسـتري اومد در تـايپيكــ قـرار ميگيـرد . ( در ضمن ما نگفتـيم كه پـسـتر اصــلي اسـت .! )
بـــاي.
RE: دِ موتور سیتی مشینگانز بـر روي پـسـتـر TNA : Final Resolution 2009
باید پیشنهاد بدیم این TNA گرافیستای BarikallA Agha Group رو در اختیار بگیرن تا قدرت واقعی گرافیک رو ببیند :4:
RE: دِ موتور سیتی مشینگانز بـر روي پـسـتـر TNA : Final Resolution 2009
فکر میکنم این از سری کار های خیاری استاد S . King Of PSD هستش !!!