والـپـيـپـر پـي پـي وي Final Resolution 2009 » سـه ســايـز اصـلي !
ســــلام.
[align=center]
TNA : Final Resolution 2009
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
RE: والـپـيـپـر پـي پـي وي Final Resolution 2009 » سـه ســايـز اصـلي !
سازنده اصلی این پستر : Saeed King of PSD
خیلی خداییش بی کیفیت یعنی دیگه پستر به این بی کیفیتی ندیده بودم. همین بچه های انجمن حتی اونایی فتوشاپم بلد نیستن از این بهتر می سازند.
RE: والـپـيـپـر پـي پـي وي Final Resolution 2009 » سـه ســايـز اصـلي !
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The PhenomeNal
سازنده اصلی این پستر : Saeed King of PSD
خیلی خداییش بی کیفیت یعنی دیگه پستر به این بی کیفیتی ندیده بودم. همین بچه های انجمن حتی اونایی فتوشاپم بلد نیستن از این بهتر می سازند.
حســـام جان بــه ســازندش مــربوطـه :4: . ســايت رســمي Final Resolution 2009 اين وال رو گــذاشـتـــه .!
RE: والـپـيـپـر پـي پـي وي Final Resolution 2009 » سـه ســايـز اصـلي !
خیلی جالبه پوستر PPV های تی ان ای مسخرست و بی کیفیت ولی در عوض پی پی وی های باحالی داره و برعکسش برای WWE تازه به نظر من هم پوستر های UFC هم باکیفیت نیستن به غیر از UFC 100 که عالی بود.