آنجلینا لاو با TNA قرارداد بست!
[align=center]قهرمان سابق ناکــ اوت ها با TNA دوباره قرارداد بست. او قراره دوباره به صورت رسمی به کمپانی برگرده. البته هنوز این خبر از طرف مقامات تایید نشده اما معلومه که TNA می خواد آنجلینا رو برای دوشنبه آماده کنه. لاو در سپتامبر از کمپانی به علت مشکلات ویزاش جدا شد.
[/align]
RE: آنجلینا لاو با TNA قرارداد بست!
ســـلام.
جـديدترين عكـس ( دو عكـس ) از لــاو بـه همــراه ديگــر نـاكـ اوت هــا در شــوء K&S Wrestlefest
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://wrestleshare.com/images/7b612mxyxzu1y81qggbd.jpg
http://wrestleshare.com/images/9sqe68vuh22680llnqn.jpg
[/align]
بــا تشـكــر از مســتـر . كارتر .
RE: آنجلینا لاو با TNA قرارداد بست!
[align=center]کاشکی دوباره بیوتیفول پیپل رو تشکیل بدن:5:
بدون اون زیاد حال نمیداد...البته من خودم با Velvet Sky
صحبت کردم و ازش قول گرفتم که دوباره تشکیل گروه بدن:5::4:[/align]
RE: آنجلینا لاو با TNA قرارداد بست!
حاجی ازین به بعد خواستی با ولوت حرف بزنی منو نیگا کن :16: :4:
چشمم روشن بدون پشت سر من دنبال زنم هستن :70: :4:
RE: آنجلینا لاو با TNA قرارداد بست!
[align=center]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Main Event
حاجی ازین به بعد خواستی با ولوت حرف بزنی منو نیگا کن :16: :4:
چشمم روشن بدون پشت سر من دنبال زنم هستن :70: :4:
اگه زنته پس خونه ما چیکار میکنه؟:21:
پاشو ولوت برو خونتون:4:تو که گفتی شوهر نداری:4:
حاجی فرستادمش اومد:4:
مال خودت،ما با زن شوهر دار رابطه برقرار نمیکنیم:4:[/align]