خبر بزرگ براي منتظر راو هفته ي بعد."جنجالي"
[align=center]در راو ديشب قبل از مين ايونت شان مايكلز باز هم خواستار چلنج آندرتيكر در رسلمنيا 26شد!!!او گفت من ريمچ ميخوام!
در ادامه او خواستار اومدن تيكر به راو هفته ي بعد شد تا جواب شان را بده!!![/align]
هنوز قطعي نشده بايد ببينيم تيكر مياد تا جواب شان را بده يا نه؟!
اگر تيكر بياد قطعا بايد منتظر Undertaker Vs HBK At WM 26 باشيم.
RE: خبر بزرگ براي منتظر راو هفته ي بعد."جنجالي"
البته الان یک ماه که هر هفته در راء شان به این اشاره میکنه .
RE: خبر بزرگ براي منتظر راو هفته ي بعد."جنجالي"
درسته.
البته اينجور كه بنظر ميرسه اينبار تيكر بياد وجواب شاون رو بده.چون خود شاون گفت اگه مردي بيا جواب بده:4:
RE: خبر بزرگ براي منتظر راو هفته ي بعد."جنجالي"
آخه تیکر که الان کمربند داره چجوری میتونه با شان بازی کنه. کمربند سنگین وزن هم که نمیتونه تو رستلمنیا چلنجر نداشته باشه مگه اینکه سر کمربند با هم بازی کنند.
RE: خبر بزرگ براي منتظر راو هفته ي بعد."جنجالي"
احتمالا شاون رويال رامبل را ميبره و راحت تيكر رو چلنج ميكنه!
RE: خبر بزرگ براي منتظر راو هفته ي بعد."جنجالي"
من فکر میکنم اگر بازی شان مایکل و تیکر قرار باشه انجام بشه پای یک نفر دیگه هم باز خواهد شد و بازی 3 نفره میشه شاید اون شخص تریپل اچ باشه
RE: خبر بزرگ براي منتظر راو هفته ي بعد."جنجالي"
لطفا از این تاپیک ها نزنین.
ارزش اخبار راء پایین میاد. زحمات همه هم به باد میره.
تاپیک قفل و بزودی پاک می شود.