RE: باردیگر نسل دومی دیگر
[align=center]
یه اطلاعاتی رو با اجازه صاحب تاپیک بگم.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ریکیشی استار سابق WWE دو فرزند داره که هر دو در لیگ GCW فعالیت میکردند و یک گروه به نام " The Samoan Soldiers " تشکیل داده بودند.
این دو برادر همان طور که در عکس میبینید ، در سمت چپ " جاناتان فاتو " و در سمت راست " جاش فاتو " رو میبینید که این عکس مربوط به لیگ GCW هست که در اینجا فعالیت میکردند و دارنده ی کمربند تگ تیم این لیگ یعنی GCW Tag Team Champion بودند.
حالا که جاش به FCW رفته از برادرش جدا شده و در دو لیگ مختلف فعالیت میکنند.پس احتمالاً تا چندین سال آینده شاهد آمدن جاش فاتو به WWE نیز خواهیم بود !
[/align]