بازگشت براک لزنر و مسابقه رویایی او در بازگشت!
[align=center][size=medium]براک لزنر به همراه دانا وایت،رئیس UFC در شبکه ESPN حضور یافت و در مصاحبه ای اوضاع آینده خودش و کمربند سنگین وزن UFC را بیان کرد.[/size]
[size=small]
لزنر،مبارز معروف UFC سرانجام پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری های ناحیه معده اش،تاریخ بازگشت خود را تابستان امسال اعلام کرد.
او که با حفره ای در معده اش مواجه شده بود،در حالی که اماده برای تمرین کردن برای مسابقه بعدیش در برابر مبارز سنگین وزن و نمابر وان کانتندرش یعنی شین کاروین میشد،تمرینات را ترک کرد و در بیمارستان بستری شد.در حالی که پزشکان تنها راه معالجه او را برداشتن قسمتی از معده اش عنوان کرده بودند،و با توجه به اینکه در صورت همچین عملی کریر حرفه ای او برای همیشه به پایان میرسید،به طور معجزه آسایی بهبود یافت و از شر این معالجه راحت شد.
اوضاع او به قدری وخیم بوده که او در یازده روز فقط از لحاظ تزریق غذا به بدن خود میرسانده است.
لزنر شخصا اعلام کرد که متخصصانش به او تضمین دادهاند که می تواند کریر معمولی خود را ادامه دهد و همچنین گفت که در مدتی که در بیمارستان بوده بسیار زمان سختی را گذرانده و قصد داره از همسرش "سیبل" ، خانواده اش،دانا وایت و UFC و همچنین از اسپانسر هایش که او را ترک نکردند تشکر کرد.
دانا وایت با اعلام بازگشت او در تابستان خبر مهم و ویژه ای رو به هواداران UFC داد.او گفت که در مدت استراحت لزنر و در PPV ما مارچ،بین شین کاتورین(مبارز سنگین وزن بدون شکست) و فرانک میر یک مبازه بر سر کمربندی موقت برگزار خواهد شد و برنده این مسابقه در تابستان به مصاف قهرمان سنگین وزن،یعنی لزنر خواهد رفت و در این بازی کمربند موقت از بین خواهد رفت وبرنده قهرمان سنگین وزن اعلام میشود.
[/size]
[/align]
این هم خبری از UFC که دوستان در خواست داده بودند.از این به بعد سعی میکنیم روزی یک خبر از این کمپانی ارائه کنیم