ریتینگ های ایمپکت و راء اعلام شد: پیشرفت راء و پسرفت ایمپکت
[align=center][size=medium]ریتینگ های اولیه دومین شب جنگ دوشنبه ها اعلام شد و فعلا به طور خلاصه این اطلاعات بدست آمده است :[/size]
-راء با ریتینگ 3.7
-ایمپکت با ریتینگ0.8
بدین ترتیب ریتینگ راء 0.3 افزایش و ریتینگ ایمپکت 0.2 کاهش داشته است.
با آمدن اطلاعات اضافی و میانگین بینندگان ، تاپیک آپدیت خواهد شد.[/align]
RE: ریتینگ های ایمپکت و راء اعلام شد: پیشرفت راء و پسرفت ایمپکت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Awesome
[align=center][size=medium]ریتینگ های اولیه دومین شب جنگ دوشنبه ها اعلام شد و فعلا به طور خلاصه این اطلاعات بدست آمده است :[/size]
-راء با ریتینگ 3.7
-ایمپکت با ریتینگ0.8
بدین ترتیب ریتینگ راء 0.3 و ریتینگ ایمپکت 0.2 کاهش داشته است.
با آمدن اطلاعات اضافی و میانگین بینندگان ، تاپیک آپدیت خواهد شد.[/align]
شایان جان اشتباه تایپی کردی!!
ریتینگ راء 0.3 افزایش و ریتینگ ایمپکت 0.2 کاهش داشته!!!
RE: ریتینگ های ایمپکت و راء اعلام شد: پیشرفت راء و پسرفت ایمپکت
TNA تونست چه ریتینگ خیره کننده رو کسب کنه !!!
بار دیگر باید این را گوش زد کرد که :
اقای مکمن و کمپانی بزرگ Wwe هیچ گاه شکست نمیخورن.:4:
RE: ریتینگ های ایمپکت و راء اعلام شد: پیشرفت راء و پسرفت ایمپکت
برادر عرفان یکخورده فک کن .. !!
دبیلو دبیلو ای استون کلد رو اورد که ریتینگش اینجوری شد !!
تا ابد که نمیتونن گست هوست بیارن !!
بزارید زورای اخرشون رو بزنن !
تازه ایمپکت زنده هم نبود !
RE: ریتینگ های ایمپکت و راء اعلام شد: پیشرفت راء و پسرفت ایمپکت
با عرض شرمندگی ، لحظاتی قبل تحقیقی انجام شده و طبق این تحقیق ، از نوامبر 2006 ایمپکت همچنین ریتینگ ضعیفی نداشته است.
تناه راه نجات اینه که ایمپکت از ساعت 8 شب و یک ساعت زود تر از راء شروع بشه.مثل 4 ژانویه
RE: ریتینگ های ایمپکت و راء اعلام شد: پیشرفت راء و پسرفت ایمپکت
حالا راء رفت استون كلد رو آورد ......( 1 نفر )
نرفت يه گله آدم بياره ولي همچنان ريتينگش به اسمكدان هم نرسه
مطمئن باشيد تا 1000000000 سال ديگه هم نخواهد رسيد
RE: ریتینگ های ایمپکت و راء اعلام شد: پیشرفت راء و پسرفت ایمپکت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Vince McMahon
مطمئن باشيد تا 1000000000 سال ديگه هم نخواهد رسید
1000000000سال دیگه تازه به گرد پای فسیل شده ی wwe میرسن .(99%)