علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
سلام اقا زیاد صحبت نمیکنم فقط دوستان عکس زیر ببینن
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
عکس بالا تلتکس امروز هست که در صفحه حوادث درباره مرگ بنوا نوشته شده بود
به نظرتون راست بود اینهایی که گفته شده ایا بنوا استرویید زیاد مصرف میکرده؟
نظر حتما بدید
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
درسته چون منم همین الان توی سایت خارجی همین مطلب رو خوندم که دکتر متهم هستش
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
منم شنیده بودم که زن و بچش رو هم کشته ولی اولش باورم نمیشد. ولی خیلی حیف شد باید پوست اون دکتر رو بکنن. ولی یه پسر دیگه هم داشت اونو نکشته ؟
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
بابا از وقتی که ایرانیا اعلام کردند شک من به یقین تبدیل شده که خالیبندیه
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
مسلما اين خبر درست نيست چون اگه بود هيچ وقت ايرانيا مطلبش رو رو تلتكس نمي ذاشتن.اينا يه چيزي شنيدن واسه اين كه بخوان بگن امريكايي ها ديوونن و هم اين كه بگن اين چيزا واسه جووناي ما تجربه بشه اين چرت و پرت ها رو گذاشتن
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
منم با بقیه موافقم ،اینها زمان پخش برنامه هاشون رو هم تو تلتکس اشتباه می نویسند چه برسه درباره ی یک آمریکایی
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
همش حرف مفته...یک قرون هم ارزش نداره
RE: علت مرگ بنوا مشخص شد(حتما ببینید خیلی جالبه)
خدایی یه چیزی پروندن ! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] دستت درد نکنه هامون اصوا کمتر کسی این صفحات تلتکست رو مشاهده میکنه