ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اریک بیشاف در فیـــ ــ س بوک خود نوشت !
" همین الان 1000 نسخه از درگیری پول میسازه! از دبیلو دبیلو ای دریافت کردم . فقط 1 دلار 89 سنت ! خرج حمل و نقل هم با خودشون بود ! بابا اینکه خیلی باحاله !!! من 100 تای اول رو امضا میکنم و دونه 20 دلار میفروشم تا از پول دراوردن تی ان ای حمایت کنم . جزئیات بیشتر رو تا 2 یا 1 روز اینده میگم . دنیا رو مطلع کنید! .. همچنین میخواستم بگم قیمتش دیگه 1.89 نیست شده 4 دلار !! "
باید عکس العمل دبیلو دبیلو ای در اینباره رو شاهد باشیم !
[/align]
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
من منظورشو متوجه نشدم :4: ، مجید جان بهش بگو یکم شفاف تر کنه صحبتاش رو.
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
یعنی پول داده 1000 تا نسخه از کتابش رو گرفته دونه ای 2 دلار ... بعد میخواد 100 تاش رو امضا کنه دونه ای 20 دلار بفروشه .. !!
Got it ? :4:
یعنی یر به یر میشه خرید و فروشش درحالی که 900 تا نسخه هنوز داره ..
ConTroversy Creates Ca$h :4:
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
وقتي حق فروش كتاب مال WWE هست.
اريك چجوري ميخواد بفروشتش؟
حق فروش محصولات WWEبه صورت 100% مال خود WWE و نمايندگي هاش هست.
يعني يه نفر نميتونه تو آمريكا راه بيفته كمربند هاي WWEshop رو بفروشه!
شايدم من اشتباه ميكنم:27:
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
درست گفتی داری اشتباه میکنی !!
کتاب رو امضا میکنه ... و میره تو شو ها رو میز میزاره و مردم میخرن .. لازم نیست بره جلو دفتر مرکزی دبیلو دبیلو ای دست فروشی باز کنه !
---------
این ضربه مالی نیست .. این ضربه کاملا حالت کل کل داره .. اول اریک چک رو لو داد ... اونها قیمت رو کم کردند .. حالا بدین وسیله اریک داره قیمت رو مسخره میکنه ..!
من گفتم ضربه اقتصادی :4: ؟
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
من فکر نمیکنم این ضربه اونقدر ها شدید باشه.WWE محصولشو فروخته پولشم گرفته.حالا دیگه واسش مهم نی اریک چند بفروشه.این فقط برا اریک سود داره وگرنه برای WWE ضرر نداره.تازه اگر هم داشته باشه اونقدر شدید نیست.
.
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
اصلاً کی کتابش رو میخره ؟ :دی
مگر همون خودش از Wwe خرید کنه !
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
[align=center]بجای اینکه خودشو جــ ر بده از شب تا صبح بیدار بمونه
فکر کنه که چجوری حال WWE رو بگیره، بهتره یخورده به
فکر کمپانیِ کوچولوش باشه که ریتینگش با این همه لجند
دور 1 میچرخه.
مشکل کمپانی TNA همینه، بجای اینکه سرشون تو کار
خودشون باشه و به فکر کمپانی خودشون باشن، فقط
میخوان یه راهی پیدا کنن با WWE جنگ روانی راه بندازن.
یکی دست این بیشاف رو از شرت وینس بکشه بیرون...!
!!Vince is your Boss B~tch[/align]
RE: ضربه شدید اریک بیشاف به دبیلو دبیلو ای توسط کتابش !
من نمیدونم چرا اینقدر سران تی ان ای فکر کل کل بازی از اینجور حرفها هستند , این یه نقطه ضعف بزرگ محسوب میشه که اینقدر فکر کوبیدن دبلیو دبلیو ایی اند, اگه شما کشتی حرفه ارائه میدید پس چی کار به ایترتیمنت دبلیو دبلیو ایی دارید چون دوکمپانی از نظر خودشون کاملا با هم متمایزه.