کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
خب نظرسنجی رو گذاشتم ببینم از نظر شما [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] بیشتر به کی میاد.نظرسنجی شبیه به این رو قبلا آقای RK-ODE گذاشته بود ولی برای کمربند WHC بود.
گزینه ها :::
1-رندی ارتن
2-جان سینا
3-تریپل ایچ
4-ادج
5-جف هاردی
6-شیمس
7-باتیستا
نظر خودتون رو بدید و به نظر بقیه هم احترام بگذارید....
همراه عکس ::
رندی ارتن :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جان سینا :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
هانتر :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ادج :: (عکس ندارم شما دارید بزارید)
جف هاردی :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ،[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
شیمس :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
باتیستا :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
------------------------------------------------
از نظر من به ترتیب ::
1-رندی
2-هانتر
3-جف
4-شیمس
5-سینا
6-باتیستا
7-ادج
-------------------------------------------------
تا لحظاتی دیگر گزینه ها گذاشته میشه.....
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
من به مديران بخش اخبار يه پيشنهاد دارم:
براي جلوگيري از زدن تاپيك هاي بيش از حد نظرسنجي، امكان زدن تاپيك توي اين بخش رو براي كاربران قفل كنبد و فقط خود مديران بنا به نياز هر هفته يك تاپيك نظرسنجي بزنند.:70:
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
اين كمربند ساخته شده واسه شيمس!از حق نگذريم خيلي بهش مياد.متناسب استيلشه![hr]
به تنها كسي كه اصــــــــــــــــــــلا نمياد جفه!
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
به تریپ و شیمس خیلی میاد ولی به جان و باتیستا اصلا نمیاد.(جان سینا که کلا قناسه):11::11::11:
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
به هانتر هم خیلی میاد به جف و اج اصلا نمیاد باتیستا هم نگم بهتره واسه جان سینا هم حرفی ندارم به قول دستمون به تریپ شیموس هم میخوره.:33::33::34::34::11::11::9::21:
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
به تریپ - رندی و باتیستا میاد.:34::34:به جف که اصلا نمیاد.:11::11:به سینا هم که دیگه نمیگم.:11::11::11:اج هم که ...:21: شیمس که باید یه خورده با کمربند کار کنه،اونو تو دستش بگیره تا ببینیم چی میشه.:11::9:
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
کمربند فقط به جان سینا و شیموس میاد.
اج و اچ و جف و باتیستا هیچ کمربندی بهشون نمیاد.
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
اولا اسم تاپيك اينه كه كمربند به كي مياد نه به كي نمياد.
دوما لطفا انقدر پست بيهوده نديد
سوما نظر آقاي Demon Of Destruction
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
[size=medium]با اینکه خیلی طرفدار و دوستدار رندی هستم ولی باید تعصب رو کنار گذاشت ، باید انصاف رو رعایت کنم.
به نظر من به باتیستا بیشتر از همه میاد مخصوصا وقتی کت و شلوار با عینک و یا وقتی تی شرت میپوشه .بعد از اون به رندی میاد.[/size]
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط j.c
کمربند فقط به جان سینا و شیموس میاد.
اج و اچ و جف و باتیستا هیچ کمربندی بهشون نمیاد.
اخه جان سينا اگه راست ميگه مثل باتيستا يا استارهاي ديگه با ش و ر ت ورزشي بيادو كمربندو ببنده دور كمرش اون وقت ببينيم به كي كمربند مياد.